goedkope stoere leren babyslofjes jongen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cizmo, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cizmo

    cizmo Fanatiek lid

    26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Mijn zoontje is nu ruim een half jaar. Ik wil graag stoere babyslofjes kopen nu het kouder wordt. Bijvoorbeeld van die sneakers met veters met een zachte leren zool. Ook uggs vind ik leuk. Bij kickies heb ik ook geweldige wat hogere sneakers in cognac kleur gezien. Ik vind alleen dat de leuke stoere slofjes best duur zijn. Vaak richting de 30 Euro of meer. Weet iemand een leuk adresje voor minder geld?

    Ik ben wel echt op zoek naar wat stoerdere slofjes. Niet van die saaie leren slofjes in 1 kleur... meer een sneaker met veter of stoere laars.
     
  2. Yolanthe

    Yolanthe VIP lid

  3. cizmo

    cizmo Fanatiek lid

    26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Dat ik die nog niet tegen gekomen ben zeg! Thnx!
     
  4. Yolanthe

    Yolanthe VIP lid

    graag gedaan, had ze ook altijd voor zoon en ze blijven ook goed zitten. Staan zo lekker stoer.
     
  5. Venne

    Venne Actief lid

    14 feb 2013
    464
    59
    28
    NULL
    Zuiden van het land
    Hier ook stoere aapie laarsjes gehad voor zoonlief afgelopen winter, gevoerd, echt heel stoer en schattig. En voor n betaalbare prijs :)
     
  6. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Marktplaats
     
  7. Ukkiee

    Ukkiee Lid

    11 sep 2013
    75
    0
    6
    NULL
    NULL
  8. Valenti

    Valenti Actief lid

    11 feb 2013
    457
    15
    18
    Nu we toch over slofjes hebben.... Ik heb gister mijn bestelde baby paws slofjes binnen gekregen, maar ze zijn veel te breed voor mijn zoontje. Heeft iemand een idee welk merk smal valt?
     
  9. Tessy1985

    Tessy1985 Actief lid

    6 apr 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Voor mijn zoontje heb ik vorige week hele leuke bij de Zeeman gekocht. A la All stars zeg maar. Voor 3 euro. Is dan wel geen leer, maar die kleintjes hebben toch nog geen zweetvoeten :)
     
  10. cizmo

    cizmo Fanatiek lid

    26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Goed om te weten. Mijn zoontje heeft ook smalle voeten. In mijn zoektocht kwam ik er wel achter dat je dat bij kickies kunt aangeven. Dan maken ze ze smaller.
     

Deel Deze Pagina