goedkope verlovingsringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Jarina, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jarina

    Jarina Actief lid

    19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal,

    Weet iemand een site met goedkope verlovingsringen ong tot 1000 euro. Want de meeste sites staan geen prijzen bij en sommige ringen kosten wel een ton!
    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    Alvast bedankt.
     
  2. Eylem

    Eylem Niet meer actief

    Ik zie dat je in mei naar Marmaris gaat; als het kan zou ik ze daar kopen. Daar zijn sieraden echt veel goedkoper en er is heel veel keus. Ik heb zelf mijn trouwring in Turkije gekocht, witgoud met 7 briljantjes voor 200! euro. Hij is door de juwelier in Nederland getaxeerd, en in Nederland zou je er al snel 1000 euro voor betalen.

    Anders heeft de Lucardi juwelier toch ook wel goedkope ringen. Ik zou niet op internet kijken maar gewoon bij een juwelier naar binnen lopen. Volgens mij kost de gemiddelde trouwring ook geen 1000-en euro's hoor, en waarschijnlijk kom jij nu die dure ringen tegen omdat er het labeltje 'verlovingsring' aan vasthangt.
     
  3. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    goedkoop tot 1000..
    Onze trouwringen waren samen € 350,- hihihi...(ja nog echt goud ook, alleen redelijk simpel en zonder steentjes)
    Maar volgens mij kan je dus best wel onder de 1000 euro slagen hoor :D
    Wij hebben die van ons via een juwelier in de buurt. Heb ook al eerder gehoord dat je via een goudsmit leuke ringen voor een leuke prijs kunt laten maken.
     
  4. Trees

    Trees Niet meer actief

    Wij zijn pas op zoek gegaan, maar bij elke juwelier heb je ruime keus in trouwringen onder de 1000. Als je echt voor cheap wilt gaan, kun je eens bij vriendschapringen kijken. Dan ben je voor 100 euro wel klaar.
     
  5. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Bij de lucardi is vaak een actie " tweede trouwring voor 1 euro"

    dan heb je voor 300 euro 2 mooie trouwringen
     
  6. Jarina

    Jarina Actief lid

    19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Ik wil niet te goedkoop, want ringen van de lucardi bijvoorbeeld, daar vallen al snel steentjes uit en dat vind ik echt zonde voor een verlovingsring daarom mag die wel wat duurder alleen vind ik nu even niks op internet ( ik wil namelijk al even zelf thuis rongneuzen )
     
  7. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik zou je ook adviseren ze te kopen in Turkije, als je daar natuurlijk de juiste tegenkomt.
    Zelf hebben wij ook onze trouwringen in marmaris gekocht, witgoud en die van mij bevat kleine diamantjes.
    Wij waren rond de €600,- kwijt
     
  8. francis78

    francis78 Bekend lid

    7 feb 2009
    832
    0
    0
    Mijn zus heeft ze ook in Turkije gekocht, haar man heeft nameijk enorme vingers en dat werd in Nl heel duur. Hele mooie ringen hoor!
     
  9. WLE

    WLE Niet meer actief

    Siebel juweliers!

    Ik heb er een gekregen witgoud met 7 rvs (op een na zuiverste) diamantjes en volgens mij zijn ze samen 14 punten waard! De ring koste meen ik 800 euro maar ik zag hem laatst in de aanbieding
     
  10. Only me

    Only me Niet meer actief

    Goedkoop tot 1000 euro? Nou, loop een willekeurige winkel binnen en dan lukt het je al wel.
     
  11. Flutterby

    Flutterby VIP lid

    23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik heb ook een ring uit Turkije, witgoud met diamantjes. Is hier bij Schaap & Citroen getaxeerd op € 300,00 meer dan dat wij er voor betaald hebben!

    Onze trouwringen komen van een juwelier in Antwerpen, ook witgoud met diamantjes. Erg mooi en niet zo duur, heb vergelijkbare ringen gezien bij juweliers in NL voor het dubbele!
     
  12. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.222
    3.670
    113
    Een site waar je ze kunt kopen weet ik niet maar google eens op het merk desiree
     
  13. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou gewoon even bij de juwelier langs gaan.
    Ze hebben meestal ook genoeg keus in goedkopere ringen.
     
  14. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)

    Ik heb al 10 jaar ringen van lucardi met steentjes erin en ben er nog nooit eentje kwijtgeraakt.

    Ook komen onze verlovingsringen bij Lucardi vandaan.
     
  15. Duchess

    Duchess VIP lid

    26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier ook Turkse trouwringen, we hebben 100 euro per stuk betaald 5,5 jaar geleden. Gewone simpelen geelgouden ringen. Maar hier in NL zouden ze idd een stuk duurder zijn.
     
  16. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Hier ook nooit problemen met Lucardi, prima kwaliteit hoor :)
     
  17. Within

    Within Niet meer actief

    Als verlovingsring hadden wij zilveren vriendschapringen van de juwelier voor 35 euro :p Als trouwring hebben we nu beide een ring van edelstaal met geelgoud en ik heb er 3 steentjes in. Totaal: 330 euro.
     
  18. Mama sinds 2009

    Mama sinds 2009 Fanatiek lid

    1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Geen idee wat je zoekt maar op Dora Trouwringen staat hele mooie in verschillende prijsklasse.
     
  19. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij hebben ook gewoon lekekr sipmele gehaald bij de toen voor ons plaatselijke juwelier ok omat me vent niet teveel poespas wilde dus gewoon orgineel geel goud hald glim half mat en waren voor 2 ook zon 350 kwijt. nu heb ik voor 80 euro er een mooie glimmer in laten zetten bi jde juwelier hier werkt ook perfect hoor
     

Deel Deze Pagina