Hallo! Ik heb een vraag./ Ik ben vandaag 15 weken en 4 dagen zwanger. Toen ik net naar de wc ging (plassen) lag er in de wc een klein bruin kleurig vliesje. Omgeveer een viekante centimeter. Toen ik het eruit haalde kon ik het tussen mijn vingers fijn wrijven. Er zat verder geen bloed bij. Ik vraag me af wat dit kan zijn? Kan iemand hier een antwoord op geven? Maak me namelijk heel erg zorgen! Alvast bedankt voor het antwoord! Groetjes Merel
Hoi Merel, ik denk dat het toch een stukje afscheiding is geweest. In de zwangerschap kan dit veel draderiger en taaier zijn dan daarvoor. Je kunt namelijk niet iets van de vliezen rondom je kindje verliezen, dus het moet wel iets van slijm geweest zijn met een beetje oud bloed. Groetjes Brigitte
Hoi Brigitte, Hartstikke bedankt voor je snelle antwoord! Ik ben wel gerustgesteld, maar tegelijkertijd maak ik me toch nog een beetje zorgen. Er zat verder namelijk helemaal geen bloed bij het plassen, alles was gewoon helemaal doorzichtig, alleen lag er dat vliesje in (sorry voor de omschrijving). Kan het misschien ook een stukje vruchtvlies zijn? Daar ben ik namelijk ook bang voor. Groetjes Merel
Hoi merel, Nee je kan niet een stukje vruchtvlies zijn verloren. Alles wat in de vruchtzak zit kan niet zomaar naar buiten. Ik ben het eens met brigitte, hoogst waarschijnlijk is het wat afscheiding. Niets om je zorgen over te maken. Imke