Goudekooi van de buis

Discussie in 'De lounge' gestart door , 23 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Gouden kooi eraf

  1. YEAHhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hadden ze eerder moeten doen

  2. neuh dat mag nog wel eventjes blijven

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Niet meer actief

    zooooooo het is dan eindelijk rond... mr van Westerloo heeft het dan eerlijk gezegd (kon ook niet anders) de gouden kooi gaat van de buis...

    Ik volg het nu al 1ox minder, maar vond het altijd wel grappig totdat er teveel gescholden werd en teveel gevochten werd.....

    En nu........ gaat het eraf....

    Wat vinden jullie daar nu van?

    En al gelezen van natasia? Is beroofd door mister Wilgo himself... aaaaaah is dat zielig of niet ;)
     
  2. in het begin keek k het elke dag maar nu moet k eerlijk zeggen dat k het nog maar zelde kijk.

    dus is het nu zeker dat de gouden kooi van de buis gaat?

    nou, k zal er geen traan om laten.
     
  3. daantje78

    daantje78 Fanatiek lid

    23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Moet heel eerlijk zeggen dat ik het nooit gekeken heb. Alleen de verhalen vond ik al genoeg om het niet te willen volgen...( al zal ik nu nooit weten hoe erg ik zou hebben gevonden ;) )

    Hoe doen ze het nu met de prijs die ze zouden hebben kunnen winnen?
     
  4. Niet meer actief

    Dat staat er niet in, wacht he zet ik de advertentie erbij momentje... :)
     
  5. Niet meer actief

    Eind voor De Gouden Kooi in zicht
    Uitgegeven: 23 augustus 2007 07:07
    Laatst gewijzigd: 23 augustus 2007 10:07

    HILVERSUM - De realitysoap De Gouden Kooi verdwijnt dit jaar nog van de buis. Dat liet topman Fons van Westerloo van RTL Nederland donderdag weten in de Volkskrant, dat een interview met hem had.

    Bekijk video

    Volgens Van Westerloo zijn er heldere afspraken gemaakt met John de Mol, die het programma voor het eerst bij Tien op de buis bracht.

    "We blijven De Gouden Kooi tot het eind van het jaar uitzenden, zodat hij het format in het buitenland kan verkopen. Want een programma dat van de buis is gehaald, breng je lastig aan de man. Maar aan het eind van het jaar is het afgelopen. We stoppen, tenzij we dan 1,5 miljoen kijkers hebben. Maar dat zie ik niet gebeuren", aldus Van Westerloo.

    In De Gouden Kooi kunnen deelnemers de villa en veel geld winnen door zo lang mogelijk in het met camera's behangen landgoed te blijven zitten. Degene die dat het langst volhoudt, is winnaar.

    ChristenUnie

    De realitysoap, waarin geweld, seks en grof taalgebruik niet worden geschuwd, haalde diverse keren het nieuws. Zo riepen regeringspartijen CDA en ChristenUnie bedrijven op geen spotjes te plaatsen rond het programma. Tweede Kamerlid Joop Atsma van het CDA noemde het tv-programma te walgelijk voor woorden.

    ZIE OOK:
     
  6. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Maarre... heb die lui dan voor Jan l*l in dat huis gezeten?
    Want neem aan dat niemand van hen het huis zal krijgen (aangezien er meerdere in zitten nog)
     
  7. Niet meer actief

    nee dat lijkt mij ook, en het lijkt me ook niet dat hun gewoon in het huis blijven zitten terwijl het programma van de buis is gehaald althans dat zou ik niet doen whahaha
     
  8. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Hee dat vind ik wel jammer volg het wel iedere avond, wat gaat er nu met al die spelers gebeuren dan?
     
  9. missyb

    missyb Niet meer actief

    ja dat vraag ik me dus ook af
    hebben ze voor niks in de huis gezeten
    zal wel een of andere snelle ontslag ronde komen neem ik aan
     
  10. Niet meer actief

    Zoals je ook misschien wel gelezen hebt wat betreft Natasia hebbn ze wel borg moeten betalen van 10.000 euro, maar heeft ze dat dus terug gekregen, maar ze krijgen ook een vergoeding omdat ze in de kooi hebben gezeten... hmzzzz
     
  11. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    he he, hebben ze eindelijk hun ogen open gedaan?
    wat een bagger programma is dat zeg!

    ik vind het wel geweldig dat ze er niets aan over houden! hahaha.
    dag villa!
     
  12. dianne

    dianne Fanatiek lid

    10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    Ik gooi de vlag uit, ik word niet goed van elke avond dat geblear op tv. (mannetje is verslaafd aan goudenkooi)
     
  13. Pina

    Pina Actief lid

    22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Ik mis een optie:

    Het hele programma had nooit bedacht mogen worden!

    Het is mensonterend en haalt het slechtste in mensen naar boven! Walgelijk om over de rug van simpele nono's geld te willen verdienen!
     
  14. Niet meer actief

    Ja dat is waar :) kan het niet meer aanpassen sorry
     
  15. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik kijk het elke dag en ik vind dus dat het op de buis moet blijven.
    als je het niet wilt zien kijk dan gewoon niet er zijn programmas waarvan ik denk waarom moet dit uitgezonden worden maar omdat dan ook te verbieden nee dat gaat echt te ver.
     
  16. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Nooit een aflevering gezien dus zal het niet missen.
    Ik heb er wel eens een aantal seconden naar gekeken maar ze hebben naar mijn idee alleen maar ruzie :( Dus da's geen programma voor mij! Zap ik wel even door!

    Voor de dames die het moeten missen: Jammer voor je!
     
  17. ik keek het in het begin regelamatig, maar toen het uiteindelijk alleen maar over seks ging en ruzies, vond ik het een beetje eentonig worden. daarnaast heb ik het idee dat alle bewoners een rol op zich hebben gekregen, ik vind het soms een beetje nep. maar dat het hele programma nou stopt? ik denk dat als het echt een beetje diepgang zou hebben, het veel ineteressanter is om naar te kijken, toch?
     
  18. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Sjee, de Kooi eraf...

    Ik kijk de laatste tijd zo'n beetje elke dag en eerlijk gezegd vind ik het best grappig. Natuurlijk, al die mensen zijn nep en die ruzies, dat geschreeuw, gescheld en gefoos met elkaar... Ik schaam me soms voor mijn medemens als ik dat zie. Maar toch... je wil toch steeds weer weten hoe het verder gaat he? En dan kijk je de dag erna maar weer.

    Maar goed, wie wint dan al die miljoenen?

    He, misschien denk ik te slecht hoor. Maar zou dit niet allemaal al vooropgezet zijn? Dat ze van te voren al wisten dat er niemand was die al die miljoenen en die villa zou winnen? Bij de start van het programma vroeg ik me al af hoe ze 't zouden doen? Ik bedoel de winnaar is toch ook maar een Jan Boerenl*l. Hoe gaat die dat dan doen met het onderhoud van die villa en de belasting enzo? Ik zie in de Gouden Kooi nu niet echt mensen zitten waarvan ik denk "die hebben vast een baan waarmee ze die villa enzo straks kunnen blijven bekostigen".

    Achterdochtig en sensatiebelust als ik ben; hou ik het er maar op dat dit allemaal al van te voren vast stond! Whahaha, hebben die gasten zichzelf voor niks maandenlang voor schut gezet!
     
  19. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    het enige wat ik wil weten wie de villa krijgt
    voor de rest boeit mij het niet echt
    vind het soms leuk om te zien maar een paar keer missen en je snapt er niet veel meer van
     
  20. Niet meer actief

    ik vind het een grote poppenkast en geloof er ook niks van dat dit op waarheid berust, hele goede acteurs hoor ;)

    (een neef van mijn man is foto-model en is ooit ingehuurd om als vrijgezel te spelen in temptation island, dat programma is dus ook al zo fake als wat)
     

Deel Deze Pagina