Gps horloge

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door miramare, 22 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miramare

    miramare Bekend lid

    1 mrt 2013
    736
    143
    43
    Ik wil graag een gps horloge aanschaffen voor mijn zoontje, hij is 7 en speelt graag buiten maar zo avontuurlijk ingesteld dat ik hem soms zoeken moet...... vind het zo niet fijn. Maak afspraken met hem maar in zijn enthousiasme vergeet hij het gewoon.

    ben me gaan verdiepen maar van goedkoop tot heel duur.... wel of geen prepaid kaart.
    Wat is nu een goede fijne horloge?
    Liever niet van Ali oid. Wil hem graag snel in huis hebben.
     
  2. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    Om heel eerlijk te zijn vind ik dat als een kind afspraken niet na kan komen, hij/zij te jong is om alleen buiten te spelen. :oops: Als het puur het vergeten van de tijd is, dan kan een horloge met alarm misschien ook al helpen.

    Wij hadden een belhorloge met GPS (wel via Ali), het bellen (met prepaid kaart) werkte uitstekend, de GPS voor geen meter. :roflmao: Nu hebben ze allebei een horloge met alarmfunctie en dat werkt perfect. De oudste vergeet namelijk op de tijd te letten, maar met de reminders van een alarm lukt haar dat wel. De jongste heeft hem gewoon omdat ze ook een horloge wilde en ze zo’n alarm ook wel interessant vindt, zij heeft het niet echt nodig, ze let tot nog toe zelf op de tijd. (y) Ze houden zich hier overigens wel aan afspraken mbt de plekken waar ze mogen spelen ed, dat vind ik ook echt een vereiste voor zelfstandig buitenspelen.
     
  3. s82

    s82 Actief lid

    10 mei 2011
    451
    18
    18
    De horloges van one2track zijn heel goed. Ze hebben er hier beiden een en het is echt heel handig.
    Batterij gaat 3 dan mee en is heel kindvriendelijk. De app is ook fijn voor de ouder.
     
  4. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.553
    21.036
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Hier ben ik het wel mee eens! Ik heb er zelf ook aan zitten denken, een GPS-horloge, maar ik ga dat niet doen. Wel binnenkort een gewoon horloge en anders met alarm.
    Dochter speelt veel met vriendjes en vriendinnetjes die een jaar of bijna 2 jaar ouder zijn. De afsrpaken niet nakomen, is vrijheden innemen. Laatst was ze met skeeleren 'helemaal' (tussen haakjes, het is maar 500 meter, maar wel gewoon over straat waar auto's rijden, we wonen in een erg klein dorp) naar de buurtsuper gegaan. Kreeg ik appje van een vriendin dat ze daar gesignaleerd was. Tja, dan mag ze dus de rest van de week niet meer buiten onze en oma's straat. (ze mag normaal ook op het fietspad wat verder) In die week zich weer niet aan de afspraak houden, is alleen nog in de straat. En nog een keer is alleen in de tuin. Ze moet bv ook leren te zeggen dat ze iets niet mag, wat een ander misschien wel mag. En zich niet mee laten slepen.
     
  5. Dettol

    Dettol Bekend lid

    12 apr 2020
    896
    418
    63
    Deze hebben wij ook
    Erg fijn ding!
     

Deel Deze Pagina