Gps horloge

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Neilia, 6 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik ben voor onze dochter op zoek naar een gps horloge.
    Ze mag sinds vandaag een klein stukje de wijk in, maar ik vond het toch best een dingetje.
    Haar vriendinnetje had een gps horloge om en dat vinden wij ook wel een goed idee.

    iemand ervaring met de https://www.one2track.nl/connect-play-paars

    of een ander goed horloge?

    We vinden het belangrijk dat wij haar kunnen bellen of een melding in het horloge kunnen zetten als ze naar huis moet.
    En een Gps systeem die niet afwijkt van waar ze zich daadwerkelijk bevind
     
  2. Panda81

    Panda81 Fanatiek lid

    13 nov 2008
    3.379
    415
    83
    Limburg
    Wij hebben niet die van one2track maar wel een ander. Zijn fijne horloges en ze hebben een super klanten service.
     
  3. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    welke heb jij?
     
  4. Panda81

    Panda81 Fanatiek lid

    13 nov 2008
    3.379
    415
    83
    Limburg
    Wij hebben de connect touch. Hebben ze al een paar jaar, nu is de keuze van modellen groter. Toen gekocht omdat we naar Disney gingen, maar zeker door de jongste nog regelmatig gebruikt. Oudste heeft intussen een telefoon.
     
  5. Luppy

    Luppy VIP lid

    1 dec 2007
    7.023
    2.159
    113
    Wij hebben er ook een van one2track. Vier jaar terug ook gehad voor onze middelste. Die beviel niet goed. Deze voor de jongste wel. gps werkt vrij nauwkeurig, we kunnen berichtjes sturen en bellen, hij kan ook een spraakbericht opnemen en sturen.
    De batterijduur is ook goed en opwaarderen is simpel.
     
  6. Jingle

    Jingle Fanatiek lid

    14 nov 2008
    1.198
    234
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Ik ben benieuwd of je er inmiddels een hebt aangeschaft en of hij bevalt. Ben nu zelf ook op zoek.
     
  7. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.848
    15.169
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik lees ook mee. De jongste van 8 jaar is nu ook vaker de hort op en ik vind het toch wel makkelijk ook omdat ze wat meer verspreid vriendinnetjes heeft wonen.
     
  8. Hoihoii

    Hoihoii Actief lid

    16 dec 2018
    221
    143
    43
    Vrouw
    Ik heb er eentje via Aliexpress aangeschaft, 9 euro incl verzenden. De GPS functie is alleen niet nauwkeurig genoeg (wist ik van tevoren), maar bellen en gebeld worden gaat prima. Spraakberichtjes opnemen en versturen kan ook. Er zit een simkaartje in van Simyo voor 5 euro.
    Ik vond het wel een fijne tussenoplossing voor 14 euro, had geen behoefte aan een duur ding met een abonnement erbij. En als het nodig is kan ik haar toch opbellen om te vragen waar ze uithangt, of zij mij bijv. als ze wil vragen of ze ergens binnen mag spelen.
     
  9. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    heb je een link?
     
  10. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    nee nog niet.
    Vind het echt enorm veel keuze en een moeilijke keuze.
    Tot nu toe moet ze dus telkens naar huis om te melden ze ergens heen gaat.
     
  11. Hoihoii

    Hoihoii Actief lid

    16 dec 2018
    221
    143
    43
    Vrouw
    https://a.aliexpress.com/_vlBtVT
    Doet deze link het? 9,77 euro. Je moet er dan trouwens wel een simkaartje instoppen die 2G ondersteunt (alles op het KPN of Vodafone netwerk), en zorgen dat er geen pincode op het simkaartje zit (anders op andere telefoon eraf halen). Sommige dingen zijn wat omslachtig, telefoonnummers invullen in het telefoonboek op horloge moet bijvoorbeeld eenmalig via een app (setracker) op je eigen telefoon. Maar bellen werkt en is duidelijk te verstaan, dus hier dient hij zijn doel :)
     
  12. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.537
    11.095
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik volg ook even... ik neig al bijna naar een tweedehands applewatch. Maar dat is ook zo wat voor een kind van 6.

    Ik neig nu ook naar de one2track.
     
  13. Gl0ria

    Gl0ria Niet meer actief

    One2track! Fijn horloge met alleen het nodige en geen andere poespas. Werkt hier perfect!
     
  14. Tassie74

    Tassie74 Fanatiek lid

    23 mei 2011
    3.134
    530
    113
    Utrecht
    Welke variant van one2track hebben jullie? Er zijn er zoveel.
    Mijn dochter (6,5 jaar) heeft ook nogal dunne polsjes.
     
  15. Willowl

    Willowl Actief lid

    16 nov 2016
    299
    138
    43
    Hier ook one2track, heel tevreden mee op de batterij na. Hij is ondanks de juiste instellingen echt absurd snel leeg. Maar het werkt verder prima en ideaal dat de kinderen zelf contact kunnen opnemen. Wij hebben de 'move', ik las dat die wat beter past bij jongere/kleinere kinderen. Mijn middelste is klein van stuk en past hem ook.
     
  16. Zizzy

    Zizzy Actief lid

    16 feb 2021
    160
    86
    28
    Vrouw
    Hier ook op zoek naar een gps horloge voor dochter van 8. Ik neig ook naar one2track, daar hoor ik positieve verhalen over. Heb jij er nog eentje besteld Lotion?
     
  17. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    K heb vandaag deze besteld
    https://www.one2track.nl/connect-play-paars
     
  18. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Hier ook One2Track, erg tevreden mee! Vrij accuraat met de gps en handig om te bellen, dat je er op kan klokkijken is natuurlijk ook wel fijn :roflmao: Hele wijk heeft zo’n ding hier :cool:
     
  19. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
  20. Zizzy

    Zizzy Actief lid

    16 feb 2021
    160
    86
    28
    Vrouw
    Ik heb inmiddels de one2track go besteld. We zitten momenteel in quarantaine dus nog niet echt uit kunnen proberen.
    Dochter vindt het wel handig om me te bellen als ik even boven ben en ik niet snel genoeg kom helpen met huiswerk o_O

    Zoon van 6 heeft er gelijk ook eentje gekregen, wat voor hem wel handig is is dat de klok analoog en digitaal is. Kan hij mooi oefenen met klok kijken.
     

Deel Deze Pagina