Beste verbinder, Dankjewel dat je de blauwe bal van verbinding hebt aangevaagd. Onze boodschap van verbinding slaat enorm aan. In de eerste drie dagen hebben we al 10.000 ballen verstuurd. Na vijf dagen zijn er al 30.000 ballen aangevraagd. Dit succes overtreft onze stoutste verwachtingen. Het betekent wel dat wij wat meer tijd nodig hebben om ballen te versturen... en nieuwe te laten maken! De blauwe bal van verbinding komt dus ook jouw kant op maar we verwachten dat dit een aantal weken kan duren. We hopen op je begrip. We blijven de blauwe bal van verbinding verspreiden. Nodig dus anderen uit er ook één aan te vragen. Verbind je en inspireer anderen zich te verbinden. Gebruik daarvoor de virtuele blauwe bal van verbinding. Hieronder lees je een aantal van de zeer positieve reacties die we continu binnenkrijgen. Al jouw ideeën om te verbinden zijn welkom. En upload hier jouw foto's met de blauwe bal van verbinding. Together we build a brighter future! Salem Samhoud
mmm dat denk ik dan ook eigenlijk gelijk. omdat ik vaak wat aanvraag en praktisch nooit wat ontvang. ook altijd hetzelfde praatje: we hadden nooit verwacht dat het zo hard zou gaan. uhm punt 1: we zijn nederlanders die houden van gratis en punt 2: het is nog een leuk iets ook wat je gratis krijgt. Ik hoop hem nog te krijgen. ik heb trouwens die mail niet gehad.
Dit mailtje ontving ik ook een kleine week geleden. Ik had dus niet verwacht dat de postbode vandaag de bal al kwam bezorgen! Leuk!!! Opgeblazen en wel werd hij afgeleverd in een kartonnen doosje en zoonlief kreeg meteen een lach op zijn gezicht toen hij mij de bal uit zag pakken! Top!!! Goed actie!
hoe komen jullie toch steeds op die leuke hebbedingetjes. Dank je wel. Bal ook besteld, mét voornemen met zoonlief een balletje te trappen af en toe. Leuk leuk leuk. Dank je wel.