Griekenland met twee slaapkamers en animatie!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Annie82, 30 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie82

    Annie82 Fanatiek lid

    27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Wie heeft de gouden tip? In veel accommodaties is Griekenland kom ik kamers tegen met een schuifwand tussen bed ouders en 2 sofa bedden. En die sofa bedden grenzen dan weer aan balkon. Geen ideale situatie met 2 kinderen van 2 en 5, waarvan de jongste geen goede slaper is.

    wat zijn onze eisen dan?
    - kinderzwembad met kleine glijbaan
    - 2 fatsoenlijke slaapkamers
    - animatie (mini disco)
    - liefst minimaal half pension

    iemand een tip voor ons????
     
  2. mgeul84

    mgeul84 Bekend lid

    17 aug 2012
    765
    105
    43
    Ik lees even mee! Ik liep hier vorig jaar ook tegenaan in mijn zoektocht in Griekenland...
     
    Annie82 vindt dit leuk.
  3. Sophy

    Sophy VIP lid

    28 aug 2011
    5.779
    2.677
    113
    Noord-Holland
    Wij hebben in hotel vasia resort spa gezeten in Sissi, Kreta en dan de suite met eigen zwembad. Dan heb je 1 kamer beneden bij het zwembad en 1 kamer erboven (en 2 badkamers waarvan 1 met jacuzzi, de kinderen waren in de wolken)

    Animatie weet ik niet meer precies. Wel een kinderclub met knutsels en spelletjes.
     
    Annie82 vindt dit leuk.
  4. Mamanama

    Mamanama Fanatiek lid

    10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Annie82 vindt dit leuk.
  5. Ntje

    Ntje Fanatiek lid

    11 nov 2012
    3.689
    76
    48
    Almere
    wij zijn een aantal jaar geleden naar Aegen view aqua resort op Kos geweest, heel mooi Hotel (all in) met 2 grote zwembaden (1 met allerhande glijbanen ed en 1 waar ook de animatie is), ook had je een soort van hofjes van hotelkamers waar dus ook kleinere bijna prive zwembaden waren, wij konden dus terwijl er een middagdutje werd gedaan aan het zwembad liggen en met babyfoon en zicht op de kamer alles in de gaten houden.

    https://www.corendon.nl/griekenland/kos/kos-stad/aegean-view-aqua-resort?tab=destination-info-tab#acco-tabs-section&[filters]NLD/AMS.A.F1-F2-FM-FS1-FW.KGS.0|||819.KOAVA.AMSKGS.140422.7-8-7.FM-A.AMSKGS4C.KGSAMS4C|||true
     

Deel Deze Pagina