GRIEP! (in de 40e week)

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Cygnet2, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Oh, ik heb zo'n dikke pech... heb griep! En niet een beetje maar echt heel stevig... zulke enorme spierpijn in armen en benen dat ik nauwelijks kan staan laat staan lopen! Lig de hele dag een beetje op bed (ligt ook niet meer lekker met die dikke buik) en doe korte slaapjes, beetje lezen (is erg moeilijk) en nu even met de computer... niet te lang meer want krijg alweer koppijn.

Extra pech is dat ik de vorige keer met 38 weken en 5 dagen bevallen ben.. nu begon de griep met 39 weken.... AAAAAAAAAAAAAAAAAH! :$

Gelukkig is met de baby alles goed. De kans dat ze nu snel komt, is vrij klein. Het lichaam zal waarschijnlijk eerst dit virus gaan tackelen! Eigenlijk ook wel prima.. zoals ik me nu voel, zie ik het niet zo zitten om te bevallen!

BAH, BAH, BAH

2. He jakkes, dat kan je nou eigenlijk net even niet gebruiken!
    Heel veel beterschap, dat je griep maar snel over mag zijn en er dan een goede bevalling volgt!

3. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Heel veel beterschap toegewenst. Ik ben net herstellende van een bijholte ontsteking (39 weken), en moet er niet aan denken om te moeten puffen met een verstopte neus.

De verloskundige zegt wel dat je lichaam vaak de bevalling uitstelt tot je niet meer zo ziek bent, dus hopelijk is het voorbij op het moment van de bevalling.

Veel sterkte iig.

4. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    Nou, dat is wel heel vervelend inderdaad, ik wens je van harte beterschap.

Nu eerst even uitzieken en daarna succes met je bevalling!

Deel Deze Pagina