Hai.. Ik heb misschien even een stom vraagje, maar het is even een controle voor mijzelf: Mijn cyclus is meestal 27 dagen, maar afgelopen maand 26 dagen. 9 nov. was de 1e dag van mijn ONG. Wanneer had/heb ik nou ongeveer mijn eisprong? Ik dacht zelf namelijk een paar dagen geleden (kleine steekjes in mijn lies) maar nu krijg ik vandaag ineens witte (dunne) afscheiding (Sorry voor de details hihi.. ) Hoop dat iemand mij even kan helpen, want ik word nu bang dat wij al een poosje op de verkeerde data vrijen (Mijn vriend en ik kunnen maar beperkt klussen wegens zijn werk dus hij houdt er qua werkplanning rekening mee.. maar als ik nu steeds de verkeerde data bereken dan heeft het niet veel zin hihi) We zien elkaar 1 jaar lang namelijk maar 2á3 dagen per week! Alvast heel erg bedankt!
Laatste menstruatie: 9 november 2006 Cyclusduur: 27 Meest vruchtbare dag: 21 november 2006 Eisprong dag: 22 november 2006 Innesteldag: 27 november 2006 Positieve bloedtest mogelijk 2 december 2006 Positieve thuistest mogelijk 6 december 2006 dit heb ik gedaan op basis van 27 dagen. gr tascha
Hmm.. dan zou het opzich wel kloppen.. Maar.. nu hebben we het zondagochtend voor het laatst gedaan.. is er dan een kans (De 19e)?
Helaas Hij is alweer weg.. dus dan wordt het wachten tot volgende maand.. Gelukkig hebben we alle tijd en is er geen haast bij.. Maar toch kriebelt het iedere maand weer Het is al moeilijk.. en helemaal met zo'n beperking qua dagen wordt het niet makkelijker.. Gelukkig is het nog 3 maandjes.. En dan kunnen we er echt goed mee bezig.. We hopen alleen dat het eerder raak is!
Hmm.. Op de site heb ik de vruchtbaarheidscalculator gedaan en daar waren 19e groen, 20e groen ,21e(Donkergroen),22e,23e groen (=vruchtbare dagen) Dus heb een heel klein ieniemieniehoopje
Hoi hoi, Ik zal ook voor jullie duimen, je weet het nooit. Groetjes en succes met wachten maar weer, Bibu !
vervelend is dat he. mijn vriend is alleen de weekenden thuis, dus dan is het klussen geblazen. We zitten nu in ronde 8 maar de eerste rondes zat ik alleen thuis met mijn ei. Nu komt mijn eisprong steeds in het weekend, dus de laatste 3/4 rondes hebben wij kans gehad, ik heb dit weekend mijn eisprong ook weer, dus dat komt mooi uit.
Goedemorgen .. Ja ik had precies hetzelfde.. met mijn eisprong zat ik alleen thuis, en iets te ver ervoor of erna was hij dan wel thuis.. Je weet dat de kans heeeel klein is in de maanden, maar toch hoop je het iedere keer weer.. want je weet het maar nooit he! Deze keer hou ik er alleen echt even geen rekening mee want het kan haast niet lijkt mij.. Veel plezier dit weekend en wie weet is het raak! Ik duim voor je Liefs Esra