griesmeelpap

Discussie in 'Voeding' gestart door Setteke, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Onze kleine man krijgt al een maand geen flesvoeding meer op advies cb omdat hij het echt niet meer wil. In plaats daarvan krijgt hij nu yoghurt en kwark en dat soort dingen. Maar zou hij al van die kant en klare pappen uit de supermarkt mogen, zoals griesmeel, bloempap enzo? Misschien dat hij die wel lekker vindt denk ik.
     
  2. kissie

    kissie Fanatiek lid

    18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    volgens mij zit daar wel veel suiker in...
     
  3. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Ja, daar ben ik ook bang voor! Maar zou het zo zijn dat het niet goed voor hem is net zoals met gewone melk enzo?
     
  4. kissie

    kissie Fanatiek lid

    18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    misschien dat je de nutricialijn hier over kunt bellen of het cb?
     
  5. Bumbaloe

    Bumbaloe Actief lid

    1 jun 2007
    372
    0
    0
    als hij geen gewone melk mag (waarom eigenlijk niet?). Dan zou ik ook niet van die pappen geven want die zijn ook van gewone melk gemaakt.
    Verder zou het idd zo kunnen zijn dat er erg veel suiker in zit.
    Als je pap wilt maken kun je ook rijstebloem of bambix door yoghurt of kwark doen natuurlijk.
     
  6. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Nou ja, op zich niet dat hij geen melk mag vanwege allergie ofzo, maar bij het cb raden ze gewone melk af tot een jaar. Alle andere soorten pappen geschikt voor baby's wil hij niet. We hebben alles geprobeerd, allen die nieuwe pap van bambix met appel wil hij heel soms wel. Vandaar dat ik me afvroeg of die gewone pappen ook kunnen en mogen!
     

Deel Deze Pagina