groei ligt waarschijnlijk 2 weken voor

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Irene, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene

    Irene Fanatiek lid

    1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Beste verloskundigen,

    Gisteren ben ik voor controle bij de VK geweest. Ik ben nu 31 weken zwanger, maar verloskundige constateerde dat het erop leek dat ik 33 weken zwanger ben (gezien de grootte van het kindje). Ze wist niet zeker of het misschien net een groeispurt had gehad en dat het nu weer wat langzamer gaat of dat het echt al verder is. Ik was een beetje beduusd en vergeten te vragen naar de evt. gevolgen. Daarom bij deze aan jullie: stel dat het kindje echt twee weken voor loopt qua groei wat zijn dan de gevolgen? Kan ik dan wel thuis bevallen en heb ik dan kans dat ik eerder ben uitgerekend? En moet er verder nog iets gebeuren medisch gezien, of een echo ofzo? Ben erg benieuwd!

    Groetjes van Irene
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HI Irene,

    ALs blijkt dat bij je volgende controle het kindje nog steeds voor ligt op groei dan zal er inderdaad een groeiecho worden gemaakt ook kan het zijn dat ze een suikertest bij je laten afnemen. Verder word er niets mee gedaan en mag je lekker thuisbevallen! Je krijgt gewoon een lekker Hollands kind!

    Groetjes imke
     

Deel Deze Pagina