Groei van buikje is afgenomen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door novemberzes, 27 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal!

    Afgelopen woensdag heb ik een groeiecho gekregen (33+5)
    Tijdens de 20 weken echo zat de baby ongeveer op de p60 lijn en nu zag de gynaecoloog dat de curve van zijn buikje iets is afgenomen ten opzichte van de 20 weken echo.
    Heeft iemand dit ook al eens gehad?
    9 april krijg ik weer een groeiecho. Ze vertelde me dat ik me geen zorgen hoef te maken, maar kan het toch moeilijk los laten.
     
  2. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Zowel bij mijn eerste zwangerschap als bij deze krijg ik elke maand een echo. Mijn ervaring bij beiden is dat ze de ene keer boven het gemiddelde zaten, de volgende echo er onder,... Het wisselt elke keer weer. Mijn gynaecoloog zei ook dat ik me echt geen zorgen hoef te maken, zolang ik de baby goed voel bewegen.
     
  3. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    Man Man.....wat vond ik die groeiecho's vreselijk. Ze was of te groot of te klein. Zou willen dat ik me toen beter had gerealiseerd dat het weinig zegt. Wij zouden een joekel krijgen, ze was uiteindelijk onder het gemiddelde. Maak je niet druk....
     
    novemberzes vindt dit leuk.
  4. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Om de week groei echo’s gehad bij E, het ging heel slecht met mij en ze is gehaald met iets meer dan 36 wkn, want ze zou een KANON zijn, dus dat kon best. Ze woog net geen 3kg :roflmao: Ik had nog nooit zo’n kleine baby gehad :D
     
    MinnieM vindt dit leuk.
  5. Rabi

    Rabi Fanatiek lid

    9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    Hier een groeiecho met 37 weken: ik zou een kleine baby krijgen. Curves waren enorm afgebogen, echt extreem. Dat kon een meetfout zijn door het termijn, maar groot zou ie sowieso niet zijn. Hij was 4440 gram met 40 weken en 5 dagen... Ik neem dus nooit meer groeiecho's serieus. ;)
     

Deel Deze Pagina