welkom to the club! meis, ik zou ff naar hennes gaan als dat is wat je zoekt, maar sowieso niet te lang met beugel lopen, want ik heb daar zelf een blauwe plek van opgelopen aan de binnenkant (zeg maar tussen) van mijn borst en dat ziet er nog blauwig uit, zo'n blauw rondje. ik kan niet in jouw portomonnee kijken, maar misschien kun je toch beter op zoek gaan naar een meegroei bh, het zou zonde zijn om elke maand een nieuwe te moeten kopen, en na de bevalling als je weer je "oude" borsten terug krijgt, kun je die niet meer gebruiken. ik heb bij prenatal twee meegroei gekocht voor 8 of 9 euro per stuk zwart en wit, tja inderdaad brede bandjes (wel goed voor de steun) en niet charmant. maar goed, mijn vriendin heeft de hele zwangerschap haar eigen bh's kunnen gebruiken en alleen met bv andere (voeding) het verschilt per vrouw
ja ik heb wel van mijn schoonmoeder een bon gehad van de prenatal..speciaal voor bh´s zei ze dus ik denk dat ik daar toch maar eens even ga kijken...´t is alleen zo vervelend met dit weer en je kleding..zeker als je het op je werk nog even verborgen wilt houden. Heb het idee dat het namelijk wel opvalt al sje ineens zo´n breed bandje uit je shirtje ziet piepen...
haha, ja, subtiel is het niet, maar ik heb bij hennes wel hele leuke luchtige t-shirtjes en hemdjes gescoord met wat bredere bandjes, vallen ze wel mooi onderweg! ik vind het nadeel van die bh's de vorm die het aan je borsten geeft
Nou die van mij zijn in de eerste 20 weken van cub B naar een volle cub D gegroeid. Dus ik ben ook erg benieuwd of ze nog voller worden vanwege de melk wat gaat komen Ik heb beide voedings bh's in de maten D gekocht, dus ik zie wel hoor tegen die tijd (bijna) 8) Ze doen alleen de laatste dagen een beetje pijn en staan flink onder spanning, als ik met mijn arm er tegenaan gaat dan krijg ik van die steken :x En vanaf mijn 22e week lek ik al colostrum uit beide borsten, linkerborst heel veel. Dus ik gebruik al een hele tijd van die zoogkompressen Ach, we moeten zo maar denken, het is voor een goed doel toch gr. patricia
Vreemd, in het begin dacht ik dat ze gegroeid waren, maar dat was vooral de omvang en niet de voorgevel zelf zeg maar. Ik had D en heb nog steeds D. Hoe kan het dat ze bij mij niet groeien?
ooh absoluut voor een goed doel! baalde alleen dit keer dat het al zoveel gegroeid was en aangezien ik er nogal een complex over heb gehad, en nog niet eens op de helft ben, dacht ik waar gaat dat heen met de jeugd van tegenwoordig hihi.
Mijn borsten lekken nu een week of 3 soms zeg maar. Ik slaap veel op mn zij en ik word toch echt soms wakker met een natte plek op het laken en een nattere borst Ook als ik soms op de bank zit en zit dan net zo dat er wat druk op mn borsten komt te staan dan willen ze wel eens gaan lekken. Alles behalve fijn hoor haha! Ze hebben dr zin in die borsten van mij hahaha!
ja en volgens mij zit er ook nooit echt een vulling in toch? dus dan zie je alles (als je snapt wat ik bedoel) zo zitten...vooral als het koud is laat maar zeggen hihi
Hoi Miss X, een tijdje geleden verkochten ze bij de H&M ook een soort "tepelverbergers", speciaal daarvoor. Die kon je dan in je bh doen zodat je ook bij koud weer geen zichtbare radio-ontvangst in je T-shirt had, zeg maar. Trouwens, ik zag laatst ook zoogcompressen liggen met een tepel-vorm erin, juist voor in je T-shirt, zodat je die zogenaamde tepel nog zag! Nou ja! Blijkbaar verschillen smaken nogal! Ik draag normaal gesproken ook T-shirt bh's zodat je er niets van ziet, maar momenteel ook een groei-bh, want ik was met week 6 al van cup A naar B gegaan. Ik hoop het even zo te houden ... Probleem is inderdaad wel dat ik bij het minste zucht je wind bijna mijn shirt uit priem. Ik overweeg zoogcompressen te kopen (zonder tepelvorm!) om het te verbergen. Misschien is het een idee ... Groetjes, Dominique
Ben nu bijna 7 weken zwanger maar mijn borsten zijn al flink gegroeid. Ik denk dat ik voor de vakantie nog wel ff een nieuwe bikini moet kopen het puilt er een klein beetje boel uit. Lijkt niet zo leuk. Dus ik hoop dat het niet teveel meer groeit. Ik had altijd grote c en nu kleine d. Dikke kus Fennita
haha, geweldig hoe jij schrijft! en wie koopt nou iets met voorgevormde tepels ik ga zeker naar hennes! kan soms wel glas snijden met mijn tepels! (ik ontvang dan wereldwijd ) maar goeie tip!!
Nou inderdaad wie wel er nu wel een tepelvorm in hihi? snap echt die vrouwen niet die dat juist wel willen laten zien! Ga denk ik ook maar eens bij H&M kijken dan, maar hoe ga ik het nu vragen bij de verkoopster als ik ze niet zie liggen hahaha...uhhm vraagje waar liggen de tepelverbergers? hihihi....
tja....da's wel een beetje genant, gewoon bij de kassa zeggen dat het een kadootje is of ze het willen inpakken
En als ze dan de prijs niet weten bij de kassa dat ze dan even lekker door de winkel schreeuwen "Hoeveel kosten die tepelverbergers??" haha
"eeeh, mijn vriendin is zwanger en had gehoord dat er hier tepelverbergers te koop waren, maar met die warmte kan ze echt de deur niet meer uit" hihi
nee hoor geintje het interesseerd mij niks hoor...hoef er echt geen smoes voor te verzinnen vraag er gewoon wel naar (bij een vrouwelijke verkoper dat dan wel!)
zo is dat, daar is de nood hoog genoeg voor. misschien krijg je even een raar gezicht, maar denk ook wel dat dat meevalt hoor, en misschien liggen ze gewoon op de lingerieafdeling.. wordt vervolgd