groeiecho

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door rastagirl, 20 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rastagirl

    rastagirl Fanatiek lid

    15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    hai ik heb vandaag een groei echo gehad en bleek dat de baby een buikomtrek van 10 heeft en de rest van de metingen hoofd benen enz waren 50 nu krijg ik over twee weken weer een groeiecho maar ik vroeg mij af wat houd het precies in dat de buik op 10 zit en hoe zwaar zou mijn meissie nu dan ong moeten zijn want dat is mij niet verteld alleen dat het niet goed groeit werd mij verteld.
    ong twee a drie weken terug had ik in een ander ziekenhuis doordat ik was gevallen met spoed een hartfimpje en echo gehad en het hartfimpje wees uit dat de beeb zich prima voelde in de buik en de echo daar hadden ze ook wat metingen vericht en toen waren de metingen goed op schema help maak me nu toch wel zorgen.

    moet ook zeggen dat vier weken terug wij te horen hebben gekregen dat mijn vader terminaal kankerpatient is dus de stress is behoorlijk aanwezig.
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Rastagirl,

    met de metingen die je beschrijft kan ik niet zoveel. Niet specifiekgenoeg. De buikomtrek is ip de belangrijkste meting. Het kan zijn dat je kleintje onder de gemiddelde groeicurve zit en dat mag wel, zolang het maar groeit. Als dit niet is zullen ze weer een groeiecho met je hebben afgesproken en we adviseren inderdaad rust. Ik kan me goed voorstellen dat je een moeilijke tijd hebt n en het enige dat je kunt doen is tussen je verdriet en drukke dagen door, wel goed aan jezelf te denken en rust te nemen. Zet je sociale contacten bv op een laag pitje en laat boodschappen en winkelen vor wat het is. Eet wel de hele dag kleine beetjes en drink genoeg. Rust is bij matige groei wel heel belangrijk, maar er zijn voor je vader ook. Maar hij begrijpt vast ook heel goed dat je om je kleintje moet denken!
    Sterkte!

    Groetjes Brigitte
     

Deel Deze Pagina