Bijna 39 wkn --> vage buikpijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ikkes, 3 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkes

    ikkes Lid

    24 jul 2006
    67
    0
    0
    Hallo,

    Ik wist niet goed wat voor titel ik dit bericht moest geven omdat ik het lastig uitleggen vind.

    Sinds 2 dagen heb ik last van hele vreemde buikpijn. Het is iets heel anders als de harde buiken, voorweeen en menstruatieachtieg pijn die ik tussendoor heb en het doet me dan ook niet denken aan wat voorwerk.

    Het komt wel in periode opzetten maar blijft dan lange tijd continu aanwezig. De pijn is ook erger als ik zit en niet uit te houden als ik op mn rug lig. Op mijn zij in bed liggen met veel kussens en dekens ter ondersteuning van buik geeft enigsinds verlichting. Van ene naar andere zij draaien via mijn rug is echt zo pijnlijk!

    Vandaag is het eigenlijk heel de dag aanwezig geweest en heb dan ook alleen kunnen liggen in bed en sinds een uurtje of 2 is het wat afgezakt.

    De pijn zit in heel mijn buik maar heb niet eht idee dat het mijn baarmoeder is (banden oid). Kan het rekken van de baarmoeder zelf of de soms heftige bewegingen van het kind een soort spierpijn geven? Mijn buik is wel heel hard over het algemeen.

    Ik hoop dat ik het duidelijk genoeg heb uitgelegd want het maakt me nogal onzeker :cry:
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Ikkes,

    duidelijk uitgelegd hoor. Wrs zijn het harde buiken en oefenww. Wanneer je je beweegt en je baarmoeder is net aan het 'oefenen' dan kan het echt heel vervelend aan voelen. Het kan ook een goede blaasontsteking zijn. Die kan ook precies die pijn gevne die jij beschrijft. Evne je urine laten controleren dus. En de andere dingen die je beschrijft kunnen het ook precies zijn. Even afwachten dus.

    Groetjes Brigitte
     

Deel Deze Pagina