groene ontlasting

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ster, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Onze baby van 7,5 maand heeft sinds een maand (sinds ik met borstvoeding ben gestopt) groene ontlasting, is vaak onrustig in de avond en komt vaak weer 1 keer per nacht. Als advies van CB gekregen om Omneo voeding te gebruiken, maar ik zie nog geen verandering. Ik vraag me af of groene ontlasting wel normaal is (dit had ze met de borstvoeding niet namelijk). Mocht iemand tips hebben of ervaring, ben benieuwd! Ik geef als ze vaak komt in de nacht wel een flesje melk (100cc) dan slaapt ze weer verder, maar weet dat dit niet handig is.
     
  2. Puppy78

    Puppy78 Fanatiek lid

    16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Welke voeding gebruik je? Bij hypo-allergene voeding is groene ontlasting nl. normaal.
     
  3. kahrin

    kahrin Fanatiek lid

    8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Toen ik stopte met de borstvoeding en hypo allergene voeding gaf, was de ontlasting ook opeens groen. Ik schrok me kapot, maar het schijnt normaal te zijn :D.
     
  4. Polletjepiek

    Polletjepiek Niet meer actief

    Lisanne heeft ook altijd al groene poep gehad. Komt vaker voor bij baby's die flesvoeding krijgen.
     
  5. sanna31

    sanna31 Lid

    5 jan 2009
    89
    0
    0
    @home
    Roosteren
    ik heb ook gehoord dat groene luiers hongeluiers kunnen zijn..misschien omdat ze ook wat onrustiger is en komt snachts dat dat het is?
     

Deel Deze Pagina