hoe lang? (huilen)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamzie, 28 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hoi hoi,

Hoe lang kan een baby eigenlijk huilen? En wanneer moet ik ECHT ingrijpen?
    Mijn beeb huilt nu al anderhalf uur. Al meteen hysterisch zodra ik hem in bed legde.
    Hij is al ruim een week onrustig. VEcht tegen de slaap.
    Ik heb alles gedaan. Gevoed, verschoond. Niks helpt.
    Dus hem maar gewoon in bed gelegd. Meteen begon ie hysterisch te huilen.
    Pak ik hem op dan is ie ff stil maar dan begint ie weer.

Wanneer houd het op? En wanneer is het echt niet gezond meer?

HELP!

2. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    Is het geen sprongetje? Mischien dat ie daar wat onrustiger van is. Dan kan je hem het beste lekker veel knuffelen.

3. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Elena doet/deed dit ook. Bij haar kwam het door de pijn van haar verborgen reflux.
    Ze huilde ong.7 uur per dag :(
    Ze wou niet platliggen en zelfs niet in haar bedje dat al schuin staat.

Ik laat Elena dan ook niet te lang huilen.Beetje zeuren kan geen kwaad maar als ze echt hysterisch huilt hou ik haar bij mij tot ze slaapt,leg ik haar in bed en begint ze terug te huilen neem ik haar terug bij mij.

Vorige week huilde ze ook zelfs als ik haar vasthad van de pijn.

Zou toch eerst eens naar de kinderarts gaan om uit te sluiten of er niks medisch aan de hand is.

En als je dat al gedaan hebt weet ik het ook niet ;)

4. Niet meer actief

joh vertroetel je kindje toch gewoon lekker, je laat zo'n prul toch niet hysterisch aan zijn lot over? :(

je kunt ze op deze leeftijd toch nog niet verwennen

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Een kind wat hysterisch huilt zou ik niet laten liggen en lekker bij je houden. Huilt niet voor niets denk ik altijd maar en op deze leeftijd kunnen ze iig nog geen loopje met je nemen ;)

6. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    als het echt hysterisch huilen is laat ik haar ook niet lang liggen. mopperen prima, maar hysterisch kan ik niet.
    Zou het idd ook eens navragen bij CB, jongetjes kunnen ook een liesbreukje hebben waardoor ze erg kunnen huilen. Niet om je ongerust te maken hoor, maar beter gecheckt dan dat je jochie onnodig pijn en verdriet heeft.
    Bij ons hielp een draagdoek en zak ook goed. Sliep ze lekker en had ik toch 2 handen vrij.

7. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Mijn zoontje heeft een liesbreukje en die huilde helemaal niet!
    Ik merkte het aan dat zijn lies gezwollen was.
    Dus als ik dat niet zou zien zou ik nooit gedacht hebben aan een liesbreuk.

8. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik vind anderhalf uur lang hysterisch huilen eigenlijk een beetje te lang.....
    ik heb al moeite met tien min mijn kindje huilt dus ook niet zo lang hihi..

9. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Ik zou hem niet laten liggen, bij je houden in een draagzak misschien een idee? Dan heb je zelf je handen vrij!

Misschien Erik toch even na laten kijken meid! En zelf rustig proberen te blijven, ik weet dat dit moeilijk is voor je..Probeer het toch je zult ook zien dat hij daar op reageert..

Succes!

10. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    He Kiowa,

hoe is het nu met Erik?

11. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ik zou hem gewoon bij mij in slaap wiegen en dan terug leggen in zijn bedje! Maar ik laat laura zeker geen 1,5 uur hysterisch huilen! Dat vind ik zo zielig! Maar ik moet ook toegeven dat ze bijna nooit echt hystterisch huilt! Dus dat zou voor mij betekenen dat er ook echt iets aan de hand is!

12. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Meid, wat doe je jezelf aan.....anderhald uur is toch veel te lang. Als je alles uitgesloten hebt, ga dan langs de HA.

13. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Bodie huilde ook zo hysterisch, moedeloos werden we ervan!
    Ik heb zelf ook heel wat staan janken naast zijn bedje.
    We zijn toen bij een osteopaat beland en die concludeerde dat zijn nekje, achterhoofd en schoudertjes helemaal vastzaten (kwam waarschijnlijk door de vacuümpomp, maar kan ook door verkeerd ingedaald te hebben gelegen)
    Het klonk ons niet vreemd in de oren omdat hij altijd zo krampachtig deed, als je hem vast had, was hij zo stijf als een plank en wilde nooit op zijn rug liggen.
    Na 5 of 6 behandelingen was alles compleet over en nu hebben we een relaxte, lachende baby.

Misschien is er met jou kindje wel niks hoor, maar wie weet heb je wat aan mijn verhaal.

Osteopathie wordt (nog) niet medisch erkend en daarom niet aangeraden door cb of artsen, wat ik erg jammer vind, omdat ik al heel veel goede verhalen uit mijn directe omgeving heb gehoord!

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi, Erik is nog jong, ik zou met hem langs de HA gaan.
    Misschien heeft hij wat met z'n oortjes.
    Heb je een draagzak? de meeste kindjes vinden het heerlijk om er in slaap gewiegd mee te worden.

15. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik liet (en laat) Mitchell nooit langer huilen dan tien minuten. Zeker een babietje van een paar weken niet.

16. baard

baard Actief lid

9 jul 2006
    196
    0
    0
    verzorgende
    Hallo Allemaal.

hier nog iemand met een babytje wat altijd huilt als het wakker is.
    wanneer ik ze bij me pak is het gelijk over, ze kijkt dan mooi met haar oogjes in de ronte en maakt zeker geen indruk pijn te hebben of iets.
    wanneer ik ze terug leg ik ze 5 min stil en daarna krijst ze weer.
    iedereen kan wel zeggen bij je pakken maar dan loop ik dus 8 uur op een dag met haar in de ronte.
    dan kan gewoon niet je eigen dingen gaan ook door.
    ik vind het erg moeilijk en huil inderdaad regelmatig mee.
    het lieft knuffel ik ze heel de dag maar dat gaat gewoon niet, en als ik dat wel doe is ze ook heel de nacht aan het krijsen, dan ben ik 24 uur in de weer.

gr deb

Deel Deze Pagina