Groepsapp

Discussie in 'De lounge' gestart door LisbethSalander, 12 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.595
    13.146
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Whahaha files naar Lutjebroek, denk het ook :roflmao:

    Voor de rest snap ik je goed als je zegt dat je in de stress schiet en niet goed weet wat je ermee aan moet als er op je werk een app binnenkomt over een ingelaste wedstrijd.
     
  2. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.595
    13.146
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hier deze groepsapps:
    1. familieapp waar we dingen bespreken die onze moeder niet aangaan (zoals nu een verrassingsweekend weg voor haar of kadootjes voor haar)
    2. familieapp met mn moeder erbij
    3. familieapp met ook nog mn oom/tante/kinderen/aanhang erbij. Mn man en één zwager zitten daar niet in want dat willen ze niet. Prima, niemand die erover valt.
    4. vriendinnenapp waar dagelijks 1,5 jaar lang 300-400 berichten en soms nog veel meer binnen kwamen en nu meestal 30-100. Wordt intensief (dagelijks dus) gebruikt.
    5. vriendinnenapp 2 die maar zelden wordt gebruikt omdat ik die meiden (zijn er maar 2) vaker individueel spreek
    6. kletsapp met mn vrijwilligerswerk
    7. tijdelijke app zodat schoonzusje kon vragen welke spullen we over wilden nemen

    Zakelijke app van vrijwilligerswerk ben ik momenteel uit omdat ik tegenwoordig een andere functie in vul.

    Verder nog geen schoonfamilie-, kindersportclubjes- of werkapps omdat niet iedereen in mn schoonfam. whatsapp heeft resp. onze kindjes nog te jong zijn voor clubjes resp. het niet nodig is voor mijn werk.

    Denk dat dit het is ;)
     
  3. KleineMama15

    KleineMama15 Actief lid

    27 feb 2019
    484
    197
    43
    Vrouw
    Gouda
    Hier alleen in schoonfamilieapp
    Er zal vast meer groepen komen omdat onze zoontje bijna naar groep 1 gaat.
     
  4. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik zit gelukkig niet in zoveel apps. Een vriendinnenapp met 3 andere meiden die vrij rustig is en een koffie- en thee-leut app met zijn 8'en voor als iemand eens een avondje of dagje vrij heeft en niets te doen heeft, dan vraagt iemand of ik bijv. om koffie te gaan drinken, te eten of een ijsje eten o.i.d., word wekelijks wel gebruikt.

    Toen ik nog mijn andere werk had zat ik in echt teveel apps.. dan had ik soms in totaal bijna 100 berichten na een paar uur in al die apps.. was een leiding-app, een koks-app, bedienings-app, bar-app en keuken-app.. wat een drama was dat zeg jeetje... met zoveel personeel was dat echt niet te doen zoveel berichten!! Mijn nieuwe werk heeft zo weinig personeel dat we geen app hebben (thank god), dat gaat gewoon 1 op 1 of face to face.
     
  5. bunchy

    bunchy VIP lid

    21 aug 2009
    6.432
    483
    83
    Is er geen mogelijkheid dat je geen melding krijgt van nieuwe apps dus dat hij beneden blijft staan zeg maar?
    Geluid kan uit dat weet ik maar wil ook geen meldingen..
    De groepsapps staan steeds bovenaan terwijl deze niet belangrijk zijn voor mij
     

Deel Deze Pagina