Hoi dames, wij hebben vorige week de 1e echo gehad en alles was dik in orde! Maar nu was ik benieuwd hoe groot jullie kleintje was bij de eerste echo. Onze kleine was 2,5 cm met 9 weken en 4 dagen.
Hoi, Ik heb bij de echo van 10.4 weken een kleintje van 3.5 cm gezien. 3.5 cm, dat was van kruin tot stuit. Jullie afmeting lijkt me dus prima! Fijne zwangerschap! Groetjes Claire
Hoi Elis, Tijdens de eerste echo wist ik de duur van de zwangerschap niet zeker en ze hebben dat ingeschat. Als ik naar de scan van die echo kijk zie ik twee metingen erop staan: CRL 2.39 cm G.A. 9w0d CRL 2.65 cm G.A. 9w2d Volgens mij komt het aardig overeen met jouw kleintje Veel plezier met je zwangerschap!
Die van mij was met 9,4 weken 2,5 centimeter! vandaag met 14,4 weken 8,8 centimeter dit was gemeten van hoofdje tot billen!
met 7w1d - 0.98 cm met 8w3d - 1.70 cm met 11w4d -4.90 cm met 14w6d hebben we een echo in het ziekenhuis gehad maar de foto was voor in het dossier zat te spieken maar de enigste lengte die ik even snel zag was 10,1 maar dat zal wel wat anders zijn geweest
die van mij was bij 9.3 weken 2,72cm en bij 12.4 weken 6,7. Best lang als ik hier zo andere berichtjes lees, dacht dat alle baby's tot zo'n 14 weken even hard groeiden. Misschien komt het omdat ik 1.80 ben en mijn man 2 m..
ze kwam bij mij wel uit op 8 weken en 5 dagen met de meting 1.79 maar toen ik later terrug belde om even de uitgerekende datum na te vragen en te vragen hoever ik nu eigenlijk ben zeiden ze wel 9 weken zo stond het in de computer moet ik me dan zorgen maken dat het zo klein was?
Op 5 weken 2 mm Op 6 weken 1 cm Op 7 weken en 1 dag 1,5 cm Op 9 weken en 2 dagen 2,5 cm Dus vrij normaal denk ik wel