Grote babywinkel Leer (D) of die buurt?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Saga, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saga

    Saga Fanatiek lid

    10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    We willen morgen even shoppen, maar hier in het noorden zijn de babywinkels zo klein!!!! Zo weinig keuze (vind ik)
    Dus we willen even richting Leer om te kijken of daar meer is en even gewoon shoppen bij de familia.

    Oja en zit er bij Nieuweschans de grens over een nieuw winkelcentrum / supermarkt? Meende dat ik een tijd geleden een bord zag staan. Is dat wat?

    Anders gaan we binnenkort maar naar de babypark in wormerveer.
    Die 13.000m2 staat me wel aan hihi
     
  2. mol81

    mol81 Niet meer actief

    Niet in Leer, maar in Hoogeveen heb je Babypark. Groot en leuk
     
  3. Saga

    Saga Fanatiek lid

    10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Dat is anders ook nog een optie. Is die echt groot? Op internet staat 2500m2 dat is de babydump in Groningen ook en aantal spullen valt me echt tegen.
     
  4. marijke2

    marijke2 Actief lid

    27 mrt 2009
    466
    0
    0
    wij zijn vorig jaar naar leer gewest bij familia erg leuk winkelen .
    wij willen dit jaar ook weer heen maar zit er in leer de winkel kik?? en zijn de pampers daar ook goed koper?? heb ik vorig jaar niet eens echt op gelet. en de winkels van leer zelf ook leuk is dat wat telopen van af familia?? wij hebben daar vorige jaar twee winterjassen gekocht voor onse dochter en kleding.en heeft ze lang aan gehad.
     
  5. Saga

    Saga Fanatiek lid

    10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Centrum Leer is niet te lopen vanaf de Familia, dat is nog denk ik een 10 minuutjes rijden. Alleen moet je wel om denken dat zaterdags de winkels eerder dicht gaan. Wij gingen ook wel eens door vanaf de Familia naar Leer en was alles al dicht :D .

    Gelukkig is het maar een uurtje rijden dus valt mee. Maar ben wel benieuwd naar die andere, nieuwe net over de grens. Tenminste... als ik dat bord goed gelezen had :D
     
  6. Jel

    Jel Niet meer actief

    Ik zou helemaal niet weten wat je richting Leer hebt voor babywinkel. We komen ook regelmatig in Leer, bij Famila.

    Je hebt bij de Babydump in Groningen in dezelfde straat ook een Prenatal warenhuis he? Zat daar niks tussen?
     
  7. Saga

    Saga Fanatiek lid

    10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Nee ze hebben aan kamertjes zo weinig staan!

    Ga straks naar babypark hoogeveen om te kijken. Ik wil kunnen uitzoeken :D
     
  8. Yummy

    Yummy Fanatiek lid

    7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Saga: Er zitten in Groningen een prenatal, een babydump én een kids favourites op een rij en deze verkopen allemaal (verschillende kamertjes). Denk dat er maar weinig babyzaken zijn die meer kamertjes hebben staan dan dat ze hier aanbieden hoor.

    Vergeet overigens niet dat ze in Duitsland hele andere soorten kamertjes hebben, ik vind het over het algemeen allemaal veel ouderwetser..
     
  9. Mily

    Mily Fanatiek lid

    2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    ik denk dat je die in Bunde bedoeld van die bord die staat daar voor de afslag. Die stelt niet veel voor je hebt daar alleen de combi, kapper, bloemenzaak en een bakker.

    Je hebt in Leer zelf wel een grote babywinkel te zitten die zit daar bij de Multi Sud
     
  10. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar de babyuitzet
     
  11. Saga

    Saga Fanatiek lid

    10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Nou die babypark in hoogeveen vond ik echt een aanfluiting!!!
    We waren ook helemaal alleen hahaha.

    Ja de prenatal babydump enz in Groningen al aantal keer geweest maar wil gewoon lekker kunnen uitzoeken hihi en die hebben ook best weinig staan.

    Misschien ben ik wel gewoon een zeur :D
     
  12. mbeekje

    mbeekje Bekend lid

    9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Kindermobelmarkt zit in Leer vlakbij Multi sud aan de osseweg. Als je op Google zoekt naar kindermobelmarkt vind je m wel
     

Deel Deze Pagina