Grote gezinnen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door shiningangel, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shiningangel

    7 mei 2009
    22
    0
    0
    Hallo dames,

    Ik zit al langer op dit forum maar onder een andere naam. Ik wil liever nog niet dat bekenden lezen dat ik weer zwanger ben :D. Ik weet wel dat er meer mama's zijn met meer dan 2 kinderen. Ik zou het leuk vinden om hier met elkaar te kletsen over hoe het is met meer dan 2, voornamelijk ook in verband met praktische zaken denk ik dat we veel van elkaar kunnen leren.

    liefs

    p.s is dacht dat er al een topic over grote gezinnen bestond toen het oude forum er nog was maar ik kan het niet terug vinden :(
     
  2. shiningangel

    7 mei 2009
    22
    0
    0
  3. Rianne80

    Rianne80 Fanatiek lid

    20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Ja wat is groot ;)

    Ik ben zwanger van mijn derde nu dus voor zover val ik onder je idee van groot gezin, al beleef ik dat idee pas vanaf een stuk of vier a vijf, waarom weet ik eigenlijk niet :)
     
  4. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hier nog een mama met 3 kids, lijkt me leuk hierover te kletsen :D
    Ze zijn overigens bijna 8, 6 en 2,5 jaar ;)
     
  5. breezermys

    7 okt 2008
    65
    0
    0
    instructrice/amazone
    lochem
    Hallo,

    dan mag ik mij ook tot deze club rekenen!!! ben nl zwanger van nummertje vier en heb ook altijd gezegd dat ik en jong moeder wil worden en als het me gegund zou zijn het liefste vier kids dus mijn droom is bijna uitgekomen.
    heb gelukkig geen nare reacties gekregen van mensen wel allemaal complimenten van hoe doe je dat toch en is dat niet druk met je werk,paarden,honden en de kids natuurlijk
    moet bekennen dat ik niet de jongste ben op de zwangerschapsgym maar wel de enige die een vierde krijgt,de meeste krijgen hun eerste of tweede dus ben best een beetje uniek wat erg leuk is haha
    dus zou zeggen geniet ervan en je niks aantrekken van wat andere er van zeggen als je zelf gelukkig bent dat is het allerbelangrijkste
    dus dames geniet ervan van dit toch telkens weer wonder
    enne..... tellen jullie met me mee ik moet nog 9 weken (hoop dat de kleine over 6 weken al denkt hier ben ik......., ben zo bloedje nieuwsgierig en deze jongeman gaat het record breken van kilo s haha)
     
  6. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Spannend Breezermys!! Ik ga zeker voor je mee duimen [-o<
    En het record breken....hoeveel wordt hij geschat?
    Ik hoop ook voor je dat hij zich met week 37 meteen aandiend, mij zeiden ze hoe meer zwangerschappen hoe meer kans op vroeg geboorte, dus ik zat ook al vanaf 37 weken met mijn vluchttas klaar :) helaas zijn ze alle drie gewoon in week 39 geboren :( ;)
    Hoe oud zijn de andere kids als ik vragen mag?
    Wat ontzettend fijn dat je geen nare reacties hebt gekregen, toen wij voor de derde gingen was dat wel anders.
    Hebben ook altijd graag 4 kids gewild maar door omstandigheden hebben wij nu toch besloten om het hierbij te laten, maar goed eigenlijk zit ik evengoed een beetje in spanning :oops: afgelopen maand klopte er niets van mijn cyclus (met pil die ik al 15 jaar slik en heb dit nog nooit eerder gehad) dus wie weet :confused:
    Als het zo mocht zijn dan zijn we er dolgelukkig mee, zou het niet zo zijn.....zou ik nog best teleurgesteld zijn verwacht ik net als mijn man :D

    Ik was overigens net geen 21 toen de oudste is geboren, heb ook altijd graag jong moeder willen worden, nog gelukt ook ;)

    Hou je ons op de hoogte hoe het gaat en zeker straks als de kleine man is geboren? Spannend spannend spannend, ik ga voor je duimen [-o< ;)

    Groetjes Angela.
     
  7. breezermys

    7 okt 2008
    65
    0
    0
    instructrice/amazone
    lochem
    hoi Angel,

    mijn andere kids zijn Damian van bijna 12 Amber van 9 en Valentijn van 7 dus deze kleine heeft helemaal de aandacht voor zichzelf luxe he haha
    qua gewicht waren ze verschillend damian is gehaald met 37 weken vanwege hoge bloeddruk en woog 3115 Amber was 5 dagen te laat 3300 en Valentijn liet maar 2 dagen op zich wachten en woog 4000 schoon aan de haak haha, en dat terwijl ze zeggen dat een volgende meestal maar 200 gram zwaarder wordt
    heb zaterdag een 3 d echo gemaakt en de kleine heeft nu al een heerlijke bolle toet, dus we wachten vol spanning de groei echo over 1,5 week af
    hou je zeker op de hoogte... zal voor jullie duimen dat jullie toch zwanger zijn je weet maar nooit!!!
     
  8. Brezjika

    Brezjika Bekend lid

    Hoi,

    Ik heb een gezin van 5, dochter 15, zoon 12 en een drieling van bijna twee. Ik zag mijzelf nooit als moeder met veel kinderen en was ook klaar met kinderen krijgen na de oudste twee.

    Door uhhhh laksigheid?, ongelukje? ben ik ongepland zwanger geraakt en het waren er meteen drie!

    Ik vind het geweldig en ook omdat ik het nu alles anders ervaar dan toen bij de oudste twee.

    Groetjes Brez
     
  9. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hallo dames,

    @ Breezermys: Leuke leeftijden van de kids, die zullen de hele zwangerschap natuurlijk heel anders beleven dan. En straks als de kleine er is natuurlijk ook een aantal ouders meer hebben of niet ;)
    En wat een mooie gewichten hadden je kids, hier was de oudste Linsey 2785gr daarna Kaily met 3000 gr en Jordy was 2715 gr. Alle 3 erg licht dus, maar ze hebben dan ook echt mijn bouw :oops: ben zelf echt in de hemel als ik na kerst 50 kilo weeg :)
    Tijdens de zwangerschappen wel tussen de 18 en 20 kilo bijgekomen steeds, maar vraag me nog steeds af waar dat heeft gezeten :rolleyes:
    Oh mooi een 3d echo =D> heerlijk om ze dan weer even te zien he en herkende je ook al iets?
    Heel veel succes en plezier tijdens de groeiecho, hopelijk ligt hij mooi op schema [-o<
    Tja het duimen hier, geen idee wat ik ervan moet denken :( en zou het dan zo zijn zal er heel wat moeten gebeuren hier :confused: maar het zal van harte welkom zijn :D

    @ Brezjika: Wow een drieling, halleluja :D zeker als je er niet op rekent en je hoort dan dat het er meteen 3 worden lijkt me dat best wel even slikken :confused:
    Hoe heb je dat betreffende ruimte, auto e.d. opgelost?
    Lijkt me wel ontzettend leuk hoor en de oudere kids hielpen vast maar al te graag?

    Dames fijne zondag ;)
     
  10. Brezjika

    Brezjika Bekend lid


    Ik woonde in een klein huis. Ze hebben ruim een jaar bij mij op de slaapkamer gelegen. Heeft wel zijn voordelen gehad in het begin betreft nachtvoedingen. Ben nu verhuisd en ze liggen nu met zijn drieen op een kamer.

    Ik heb geen auto (ook geen rijbewijs), maar ik heb sinds kort eindeeeeeeeeeeeelijk een drielingwagen, dus kan nu alleen op stap en overal naar binnen, het is een treinmodel.

    Mijn oudste twee kinderen hielpen (zeg je goed, verleden tijd :D ) wel graag mee, maar dat is nu echt over :evil: , ze vinden ze nu meer storende peuters :)

    Groetjes Brez
     
  11. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hahaha storende peuters :) dat heeft met name mijn middelste met de jongste, die 2 zijn water en vuur samen, kunnen niet met elkaar maar ook niet zonder elkaar ;)

    Wat zal dat nu dus een gemak voor je zijn nu je een drielingwagen hebt =D> heerlijk hoor zo lekker alleen met de kids op stap.

    Het lijkt me wel echt gezellig hoor, maar ook petje af hoor, 3 is ook wel ineens heel veel of ben je daar snel genoeg in gegroeid? :D

    Hier zitten de 2 oudste nu op school en het kleine manneke even voor de tv. Zelf dus maar snel even gaan strijken nu ik er de kans voor heb ;)

    Groetjes Angela.
     

Deel Deze Pagina