Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Sfeertje83, Feb 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xeniatje

xeniatje Bekend lid

Jan 23, 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Goeiemorgen allemaal,
    Het is hier inderdaad rustig :)
    Hier al veel buiten gezeten. Gisteren op zoek gegaan voor lingerie voor mijn trouwkleed maar natuurlijk niets gevonden. en telefoon gekregen dat mijn trouwkleed vertraging heeft opgelopen :s ze hoop hem te hebben tegen 10 augustus.
    Hier ook rustig op het wachtbankje, heb niets van symptomen. Ben benieuwd, zou het deze maand een knaltest worden?
    Hoe voelen jullie zich?

2. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Hoi allemaal idd rustig hier mja wat wil je ook met t mooie weer ;) zelf lees ik wel hoor maar wil gewoon n beetje afstand nemen ;) hier gaat t wel goed heb wel symptomen had vorige week zaterdag ineens n felle steek van n paar sec. En Daarna veel last van pijn linksonderin en af en toe rechts. Af en toe misselijk en geen gevoelige borsten wat ik normaal heel snel na m'n ei heb...alleen m'n linkerborst iets gevoelig maar geen pijn normaal is de pijn niet normaal :S heb ook n temp dip gehad en daarna weer omhoog dus of t n innesteling geweest is :( Tja moeten maar afwachten ga zeker niet voor die tijd testen dus jah zullen t wel zien ;) m'n lichaam heeft me vaak genoeg voor de gek gehouden dus jah kan niks anders dan afwachten!!!! :p

3. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @xenniatje wat vervelend dat je trouwjurk vertraging heeft :S wat n stress of niet?! Gelukkig kon ik alles bij n collega halen en de jurk werk door n vrouw die kenden strakker gemaakt!! Ook bij haar kocht ik mijn lingerie of in ieder geval t korset!!! Hoop dat je nog n luk lingerie setje zult vinden en dat je trouwjurk nog optijd komt!!! Ben benieuwd of je nog symptomen krijgt meis ik duim voor je ;)

4. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    hoi hoi
    Sorry voor de afwezigheid.
    Dus nog steeds niet meer roze hier?
    Ik heb nog steeds geen cyclus. Althans.. Wel een week steken gehad. 2 dagen zo erg dat ik pijnstillers moest nemen en dat ik een kruikje nodig had.
    Nu nergens meer last van.

Heel vreemd.

@Arma
    Oh wat jammer :(

@Xeniatje
    Hopelijk issie nog op tijd!

5. xeniatje

xeniatje Bekend lid

Jan 23, 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ja eerste moment had ik wat stress maar nu niet meer hoor, ze kunnen zij niet anders of mijn trouwkleed op tijd klaarkrijgen hé. Geloof er wel in. ja ik vraag het mij ook wel af als ik nog symptomen zal krijgen of niet. Spannend weeral. momenteel nog geen testdrang khoop dat het zo blijft zodat ik niet voor mijn NOD test.
    lang geleden momof, amai nog geen cyclus wel goed dat je nu geen zo'n pijn meer hebt hé en wat zeggen de dokters en gyn ervan dat je nog altijd geen cyclus hebt? Hoe is het met de borstvoeding? Zie dat je al 10 maanden heeft, duim hoor :)

6. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Heey dames,

na even een paar weken voornamelijk meelezen nu maar weer even een berichtje vanuit het hoge Noorden.
    Vandaag na 39 dagen ongesteld geworden na de mk. Net op het randje van de dokter moeten bellen. Wel 4 zw testen versleten hierdoor, haha. Ziekenhuis heeft nog geen uitslagen, dus we blijven afwachten. Mag elke week een keer bellen en vandaag kwam het er niet van, dus morgen maar weer.

@Baukje, hoe voel je je ondertussen? Veel kwaaltjes ed of nog lekker "gewoon"?
    @Momof3, irritant zeg, zo heb je helemaal nergens zicht op! Duidelijk is nu wel een keer lekker.
    @Xenia, ze zullen idd wel moeten. Die afspraak heb je dus komt vast goed! Hoe is het verder met je eitjes? Wanneer moet je weer naar het zh?

Voor alle dames op het wachtbankje; SUCCES!!!

7. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Xeniatje
    Mijn ha wil ik niet heen.. vreselijke vent. Dus niemand zegt er wat van hahaha
    Mijn ha neemt mij sowieso niet serieus.
    en thnx!! :D

Oh geen testdrang! Houden zo.. Testdrang is echt zo vreselijk irrie ;)

@Mimully
    Ja idd!!

Pff hoelang moet je nog wachten op je uitslagen?

8. xeniatje

xeniatje Bekend lid

Jan 23, 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    @ mimully blij dat je ongi doorbroken is, 39 dagen is best lang.. je mk al een plaatsje kunnen geven? hopelijk heb je vlug de uitslag van het zh.
    hier gaat het super met mijn eitjes :) had eentje van 24mm en eentje van 18mm, heb mijn spuitje pregnyl gekregen en zo een eisprong gehad (wel de eerste keer dat ik hem niet gevoeld heb= geen pijn) nu 14 dagen duphaston nemen en dan testen :) en dan pas terug naar het zh. tot nu toe niets van kwaaltjes
    @ momof en waarom ga je niet eens naar een andere dokter die je wel wil en kan helpen. ik vind dit toch al best serieus hoor zo lang geen cyclus en ook niet echt handig voor opnieuw zwanger te worden hé ;)
    juij hier ml kunnen overtuigen om ene klein 'huwelijksreisje' te doen. als hij een paar dagen conge krijgt van zijn werk dus fingers crossed. we zouden dan 4 dagen naar frankrijk gaan in een b&b noah zou blij zijn hoor hij zaagt al zo lang om op reis te gaan :)

9. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    @momof3, toen we heen gingen was het 1-3 maanden. Nu dus nog max twee maanden... Maar ja, met mij. Lange cyclussen gaat die tijd nog redelijk snel.

Zijn er al dames die vakantie hebben of bijna? Hier nog tot volgende week vrijdag en dan drie weekjes vrij. Heerlijk! Moet me er wel echt toe zetten hoor. Heb nog zoveel werk dat ik nog wel een jaar elke dag bezig ben. En dan komen de nieuwe aardappels ook al snel. Heb die van afgelopen seizoen nog niet eens af. Stress!

10. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Xeniatje, een huwelijksreisje is heerlijk toch? Krijgen jullie geen vrij met een huwelijk? Hier een of twee dagen. Ligt aan je werk. Maar dat moet toch lukken?! Hopelijk heb je roze over twee weken. Dubbel fingers crossed dan maar.

11. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Xeniatje
    Ja ik hoor overal dat mijn cyclus nog niet opgestart is vanwege de bv.lekker een huwelijksreisje :D
    Daarom ben ik wat huiverig om naar een arts te stappen.

Ohhh

@Mimully
    Oh das nog ff flink wachten dus.. pfoeh

12. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,659
    422
    83
    @Rabia; ik hoop dat je temp dip, en daarna je temp stijging mooie symptomen zijn van een vroege zwangerschap! Het blijft toch nog even afwachten he. Hopelijk gaan de dagen snel, en blijft je ongi mooi weg.

@Mimully; fijn dat je in ieder geval duidelijk hebt over je cyclus. Op zich is je cyclus niet enorm van slag door je vmk. Maar ik kan me voorstellen dat je het nog te lang vindt. Ik hoop ook dat je je vmk een plekje hebt kunnen geven meis. Maar je moet me toch eens vertellen wat je nu met die aardappels bedoelde:(. Haha, verbouw je toevallig aardappels?:D

@xeniatje; wat vervelend dat je trouwjurk vertraging heeft opgelopen. Hopelijk is die er in ieder geval op tijd, dat het is belangrijkste. Ik hoop dat het gaat lukken met je huwelijksreis, dat hoort er toch wel een klein beetje bij toch?:D

@Momof; wat vervelend dat je cyclus nog steeds niet op gang is. Ik zou in jouw geval ook gewoon een andere huisarts nemen, wellicht een vrouwelijke arts. Die begrijpt je waarschijnlijk veel beter. Nu weet ik dat de borstvoeding een reden kan zijn waarom je cyclus op zich laat wachten. Heb je er zelf nooit aan gedacht om eerder te stoppen met borstvoeding?

Hier heb ik eigenlijk weinig te melden. Mijn man is sinds gisteren begonnen met de ramadan. Ik heb zeer veel respect voor een ieder die nu aan het vasten is. Het gaat hem voorlopig goed af. Maar dat betekent dat we volgende week (in mijn vruchtbare periode) ook maar 'beperkt' kunnen klussen. Haha, dus alleen wanneer het zonnetje niet schijnt!:D

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @fien dankje meis!! Ik hoop t ook ;) ff afwachten....
    Vast jij ook dan of alleen je man?! Ik heb vandaag ook gedaan en was hele dag slap en avond hoofdpijn :S Pff is best lang hoor en opzich ging t wel ok alleen moest ik 1 uur lesgeven en kreeg m'n armen en benen amper de lucht in :S dus dat doe ik ook niet weer!!! Ik twijfel nog of ik morgen ga doen?! Net met eten zo vol en misselijk en zo moe hele dag!! Vandaag ook weinig symptomen beetje buikpijn maar vrij weinig...maar ik ben helemaal op en ga lekker slapen!!!

Fijne avond allemaal dames!!! :)

14. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    'Fijn' dat je weer ongesteld bent geworden. Heb je eindelijk duidelijkheid. Hier alles goed. Gelukkig nog steeds niet misselijk. Verder ook niet veel kwaaltjes. Vanmorgen even met de huisarts gebeld. Wil me voor de zekerheid laten prikken op anti-stoffen tegen Rubella (rode hond). Aangezien ik veel patiëntencontact heb, wil ik het toch zeker weten :(

@Xeniatje; jammer dat het langer duurt met je trouwjurk, maar het zal idd vast op tijd klaar zijn! Wanneer kun je gaan testen? Wel spannend meid!

@Rabia; hoop het toch dat je roze hebt deze maand! Ik dacht ook dat het niet raak zou zijn, maar toch wel!

Succes met het spotten van jullie ei Wrummel en Fien en veel klusplezier :D

15. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Fien
    Nee ik wil nog doorgaan met de bv.

16. tebbie27

tebbie27 Actief lid

Jan 14, 2013
    409
    0
    16
    Hey meiden,

De afgelopen weken wel meegelezen maar niet gereageerd.
    @ mimully Wat vervelend dat je zolang op de uitslag moet wachten...

@ rabia. Succes met wachten. Nog 8 dagen tot je kan testen zie ik :) Hopelijk mag je ons dan weer wat roze laten zien!

@momof balen dat je ongi nog niet doorgezet heeft

Voor de anderen die ik vergeten ben sorry!

Hier zit het wachten er bijna op. Nog 4 dagen en dan is mijn NOD. De afgelopen weken/dagen veel klachtjes/symptomen. Veel steken in mijn buik, vooral s avonds heftige steken, pijn in onderrug, misselijk als ik niet op tijd eet en af en toe draaierig. Vanochtend een testje gedaan van sensitest (die kun je vanaf 4 dagen voor NOD gebruiken) maar helaas omowit :(. Dus dan maar afwachten ronde ongi.

Ik ben gisteren bij een homeopaat geweest. Hij heeft mij in het verleden ook geholpen met mijn chronische bijholteontstekingen waar ik nu dus geen last meer van heb :).
    Hij gaat mij nu proberen te helpen met mijn onregelmatige cyclus. Hij denkt dat de pil mijn hormoon huishouding dusdanig in de war heeft gebracht dat het maar niet lukt om het weer op gang te krijgen. Hopelijk kan hij door middel van een remedie (medicijn maar dan homeopathisch en vaak eenmalig) alles weer op de rit krijgen en dus ook regelmaat.
    Verder zei hij dat we er dichtbij waren :). Maar dat het wachten is tot het juiste moment. Klinkt misschien zweverig maar ben het wel met hem eens. Mijn hele leven is al een beetje zo dus tja dan ga je er wel in geloven.
    Verder ben ik er achter dat ik hoog sensitief persoon ben. Ik kan zeg maar bepaalde dingen aanvoelen. En ben zeer gevoelig voor stemmingen endergelijke. Zoek maar eens op Google naar hoog sensitief of hooggevoeligheid. Sommige dingen zijn erg zweverig en gaan erg ver, zo zit ik dan weer niet in elkaar maar er zitten wel dingen bij die kloppen.

Zo is weer een heel verhaal :D. Nu maar wachten tot mijn ongi.....

17. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,659
    422
    83
    @tebbie; wat jammer van die witte test meis. Wellicht dat je nog te vroeg met testen geweest bent he, helemaal omdat een onregelmatige cyclus hebt. Het zou best kunnen zijn dat je een laat ei hebt gehad.

Wat goed dat je naar een homeopaat bent geweest. Mijn moeder gaat hier ook langs voor pijn-klachten, en het heeft haar ook erg geholpen. Ik geloof zeker ook zeker hierin, en hopelijk kan deze persoon je verder helpen. Het zou inderdaad heel mooi zijn als jullie dichtbij zijn. Hopelijk slaat het medicijn aan, en heb je straks een mooie en regelmatige cyclus.

@rabia; wat knap dat je een dag mee hebt gedaan met vasten. Ik doe hierzelf niet aan mee. Het is met mijn werk niet verantwoord om te gaan vasten. Ik heb het vroeger wel eens een paar dagen meegedaan, maar ik vond het wel heel erg zwaar. Ik merk ook aan m'n man, dat hij extra laat opstaat, en laat pas weer z'n bed ingaat. Op die manier heeft hij er minder last van, dat de dag zo lang duurt. Dan is het natuurlijk ook een stuk makkelijk om er mee door te gaan.

18. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Dankje dames!!! Hoop t ook ;)

@tebbie ik duim nog voor je meis waarschijnlijk te vroeg getest...hb dezelfde symptomen meis veel last van buik en rugpijn!!! Hopelijk kunnen we straks de lijst mooi roze maken en de rest van de dames ook!!! ;) maar id mss helpt t idd als je naar homeopaat gaat, de pil kan idd denk ik de boel verstoren in je lichaam...en ik geloof er ook in hoor dat je tijd gauw komt en dat t komt als de tijd ervoor klaar is voor jullie ;) maar duim toch nog voor je voor deze ronde!!! ;)

@fien jah vandaag niet gevast omdat ik gister me zo slecht voelde en normaal gaat t wel goed maar zit ook in m'n hoofd dat mocht ik toh zwanger zijn vind ik t niet zo fijn om te gaan vasten!!! Vorig jaar 20dagen volgehouden...en dat ging eigenlijk wel heel goed! Mja is wel wennen in begin...en id net wat jij zegt als ik moet werken doe ik t niet hoor!! Is wel t fijnst om dan helemaal niks te hebben dan, kan je gewoon lekker slapen en niks doen haha....
    Hoop dat je gauw je ei hebt en dat t genoeg is om alleen als t zonnetje onder is te klussen ;)

19. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    @ tebbie, hopelijk levert dat idd op wat je hoopt. En misschien ook een laat eitje gehad. We houden hoop!
    @rabia, knap hoor vasten. Hier hoogstens een paar keer meegedaan aan zipp your lip op de middelbare school.

Misschien had ik eerder moeten reageren hier. Vandaag zh maar weer een gebeld en de uitslagen zijn binnen. Dinsdag 23 juli moeten we heen om ze te bespreken. Dat doen ze niet over de telefoon. Kon wel eerder maar dan bij andere gyn.

20. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Fijn dat de uitslagen binnen zijn. Dus je gaat afwachten tot 23 juli? Welke gyn heb je? ;)

Share This Page