naam:mimully leeftijd: 29 ronde: 1 nod: 3 maart datum: 11-02-2013 naam:nichelle leeftijd:24 ronde:3 nod:28 februari datum:06 februari naam: fien25 leeftijd: 26 ronde: 1 nod: 1 maart datum: 06 februari naam: rabia84 leeftijd: 28 ronde: 3 nod: 27 feb. datum: 06-02-2013 naam: Sfeertje83 leeftijd: 29 jaar ronde: 1 nod: 17 februari datum: 06-02-2013 naam: Baukje1985 leeftijd: 27 jaar ronde: 1 nod: nb datum: 06-02-2013 naam: Wrummel leeftijd: 27 jaar ronde: 1 nod: rond 22 februari? datum: 6 februari 2013 naam: Arma86 leeftijd: 26 jaar ronde: 1 nod: rond 8 maart datum: 6 februari 2013 Naam: Bibi25 Leeftijd: 25 Ronde: 1 nod: 28 februari Datum: 11-02-2013 nb=niet bekend
naam: mimully leeftijd: 29 ronde: 1 nod: nb, volgens app vandaag (nog niks overigens...) datum: 06-02-2013 naam:nichelle leeftijd:24 ronde:3 nod:28 februari datum:06 februari naam: fien25 leeftijd: 26 ronde: 1 nod: 1 maart datum: 06 februari naam: rabia84 leeftijd: 28 ronde: 3 nod: 27 feb. datum: 06-02-2013 naam: Sfeertje83 leeftijd: 29 jaar ronde: 1 nod: 17 februari datum: 06-02-2013 naam: Baukje1985 leeftijd: 27 jaar ronde: 1 nod: nb datum: 06-02-2013 naam: Wrummel leeftijd: 27 jaar ronde: 1 nod: rond 22 februari? datum: 6 februari 2013 naam: Arma86 leeftijd: 26 jaar ronde: 1 nod: rond 8 maart datum: 6 februari 2013 naam:SuusD leeftijd:23 ronde:nb nod:nb datum:10 februari naam:Tebbie27 leeftijd:27 ronde:2 nod:26 februari datum:10 februari Naam: Bibi25 Leeftijd: 25 Ronde: 1 nod: 28 februari Datum: 11-02-2013 nb=niet bekend
@ wrummel heb je al positief ovu getest @ nichelle ik duim heel hard voor je ! Mannen kunnen die mood swings op een of andere manier goed handelen @rabia ik vind het inderdaad ook prettig om het erover te kunnen hebben heb het met mijn moeder erover en met jullie en soms met een vriendin die 16 februari is uitgerekend J @Welkom bibi ik hoop dat het snel raak is Hier drukke dag eerst naar de psygoloog om mijn beeld op de wereld nog mooier te maken en daarna even eten en dan hebben wij een bestelbus gehuurd en aan wij een kast ophalen voor de babykamer of mijn eigen kamer hahah en nog wat verhuizen naar mijn oom en moeder dus lekker sjouwen nu het nog kan
Net ovulatie test gedaan is nu negatief maar verwacht dat hij overmorgen positief is op valentijnsdag hahah Jammer dat mijn vriend in maart wilt beginnen was wel leuk geweest een kindje maken op valentijnsdag
Jammer dat ie nog niet positief is maar zou wel leuk zijn op valentijnsdag!!! Hihi...mss toch wel iets romantisch doen Hihi....
haal mijn sexy lingerie uit de kast rode nagels, lippen en hoppa hahah nee hij wilt echt in maart beginnen vind ik wel jammer want echt die condooms aaaaaaaah word er zo gek van (ben allergisch) ook voor de ant latex condooms maar minder erg dan de latex condooms
Whahahaha mss toch proberen donderdag Hihi...maar dat is wel vervelend zeg!! Mja nog ff volhouden dan maar.... Maar ik snap t van jou wel hoor die babydrang is bij vrouwen toch anders dan voor mannen...daarom is t ook zo fijn om hier met alleen maar vrouwen lekker te kunnen kletsen!!!
Haha ja mijn man weet niet wat hem overkomt op het moment dus gaat er maar niet teveel in op het moment. Is het gelukt met je kast?
Haaaai Meiden! Nou hier was ik weer even eindelijk! Gister zo druk geweest met van alles en nog wat dat ik er niet aan toe kwam hier ff te gluren. Vandaag was ik vrij en druk geweest in huis. Iedereen last van kwaaltjes en dingen.. Rabia.. hij is zeker positief! Have fun haha.. Ik ga later even verder reageren hoor!
Ha meiden, Welkom Bibi, hopelijk is het ook voor jou snel raak @SuusD: jamer dat je pas in maart 'echt' gaat beginnen, is daar trouwens een speciale reden voor? Anders was een Valentijnskindje wel leuk geweest ja! Voor mij kan het nog! Ook nog niet positief getest, wel iets donkerder, maar zegt nog niets. Op de een of andere manier lijkt wel het wel of ik nu al ongesteld ga worden, maar het zet niet door.. Is iemand hier bekend met een ovulatiebloeding? Ben wel een beetje aan het googlen geweest en er zit wel vruchtbaar slijm bij volgens mij, dus het lijkt daar wel op. Maar heb het nog nooit gehad! Afwachten maar! Ik ga in ieder geval ff verder met testen en hopelijk komt mijn ei ook snel voorbij springen
Dankje allemaal! Ben in december gestopt met de pil met het idee van we zien wel wanneer het raak is. Merk aan mezelf en ook zeker aan mn vriend dat we er toch best veel mee bezig zijn
Ik denk dat t mss wel je ei is hoor!! Ik heb dan ook menstruatieachtige krampen en wat meer slijm en rugpijn maar geen bloedingen!! Dus ik duim voor je dat je n ei hebt!! Maar welke testen gebruik je dan?! Ik twijfelde ook maar bij de volgende dag was ie toch zeker donkerder en ook nadat ik zaterdag al krampjes kreeg dacht ik al volgens mij is t m'n ei (alleen wel vroeger dan verwacht). Good luck en toch maar ff blijven testen als je al iets van n streepje ziet
ik zie het zeker gefeliciteerd je bent zwanger!!!! @Wrummel :ja mijn vriend krijgt in december salaris verhoging en dat geeft ons net even wat meer ruimte en mijn vriend wilt niet eerder dan dat hij financieel er beter voor staat hahah