Grotere borsten

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Sjoon, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

    Sjoon Fanatiek lid

    Ik was ongeveer 7 jaar aan de pil (microginon daarna rigevidon).
    in de tijd dat ik aan de pil was, zijn mijn borsten gegroeid van een C naar een D-cup.
    Ik ben rond 20 juli gestopt met de pil (menstruatie gehad), en daarna, dus ook rommelende buik en zo, maar mijn borsten heel gevoelig. ik heb al rond gekeken op internet, en ik weet dat het ook verschijnselen zijn van stoppen met de pil. maar mijn borsten zijn weer groter. (zelfs mijn vriend valt het op. niet dat die het erg vind)
    Ik pas nog wel in een D-cup, maar minder om het zo maar te zeggen!
    Ik kan alleen nergens op i-net vinden over groei van borsten na stoppen met de pil. Is dat normaal?

    groetjes Sjoon
     
  2. happynienja

    happynienja Fanatiek lid

    8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik zou het niet weten ook maar mijn borsten lijken ook wel gegroeid sinds ik met de pil gestopt ben. misschien heeft het ermee te maken.
     
  3. Sjoon

    Sjoon Fanatiek lid

    ik kan alleen maar wat vinden over beginnen met de pil, en dat dan de borsten groeien. maar idd, ik denk ook dat het ook wel een verschijnsel ervan is!
    maar ze zijn wel super gevoellig :(
     
  4. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Zowel de groei als de gevoeligheid zou een ontpillingsverschijnsel kunnen zijn. Maar het kunnen evengoed zwangerschapssymptomen zijn.

    Groeien van borsten na stoppen met de pil heb ik trouwens nog nooit van gehoord, maar 't zou kunnen.
     

Deel Deze Pagina