Grrr basic fit ben het een beetje beu:(

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoeki, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoeki

    Snoeki Fanatiek lid

    30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Bij basic fit heb ik een fitness abonnement lopen met aanvullend een groepsleden abbo.....

    Ik volg er alleen de spinning lessen omdat ik dat leuk vind im te doen. De lessen zijn leuk en uitdagend de mensen op de sportschool zijn aardig, vriendelijk en gezellig.

    Maar nu komt het sinds ze sportschool van basic fit zijn geworden blijven de groepslessen en tijden steeds wijzigen ( lestijden worden aangepast/ komen te vervallen als er onder een gemiddelde van deelnemers komt per maand) maar basic fit wijzig deze niet op de website ( dit doen ze maar eens in de drie maanden grrr) en daar kan de sportschool volgens hun niets aan doen.

    Nu kreeg ik een mailtje dat het groepslessen rooster gewijzigd is per 7 april en dat jet nieuwe rooster op de site zichtbaar is.
    Echter geloof ik nooit dat dit rooster kan kloppen omdat er lessen die vervallen waren er weer opstaat en druk bezette lessen weggevallen zijn!!

    Zo irritant vind ik dat de sportscholem niet telefonisch bereikbaar zijn en je dus niet kunt bellen van te voren of een lestijd/dag nog actueel is. Waardoor het wel eens voorkomt dat je dus voor nop op de sportschool staat.;)

    En daar rij je dan 12 km voor :cool:

    Zijn er meer mensen die bij basic sporten en dit herkennen?:)

    Zooo die irritaties zijn eruit ;)
     
  2. Joky

    Joky Actief lid

    9 feb 2014
    451
    0
    0
    Geen ervaring met basic fit maar kwalijke zaak..

    Misschien kun je een groepsapp opzetten met de docent en jullie waarin alleen bij wijzigingen berichten komen?
     
  3. Snoeki

    Snoeki Fanatiek lid

    30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Het is gewoon erg irritant want verder de sportschool zelf is heel erg leuk. Ze hebben een erg groot bestand deelnemers en ook meerdere instructeurs dus een groeps app is helaas geen optie. Maar wel lief dat je meedenkt :)
     
  4. KimK

    KimK Niet meer actief

    Basic Fit hoor ik alleen maar slechte verhalen over. "Vroegaaaah" voor mijn zwangerschap sportte ik bij Fitness First, was ik altijd super tevreden over. Kostte wat meer maar dan had je ook wat. " "Mijn" sportschool is nu ook Basic Fit en ik hoor alleen maar slechte verhalen van vriendinnen. Vieze kleedkamers, als het water van die dag is verbruikt kun je niet meer douchen, geen sauna etc etc. Misschien een nieuwe sportschool zoeken? :D
     
  5. Snoeki

    Snoeki Fanatiek lid

    30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Die mazzel hebben wij dan wel alles is super schoon en water in overvloed gelukkig.:D T zijn alleen die "basic fit" regeltjes waar de sportschool zich aan moet houden allemaal... Die zorgen voor de irritaties:)
     
  6. Skyscrapper

    Skyscrapper Fanatiek lid

    11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ben je nu na 12 km "voor niks" weer de deur uitgestapt en naar huis gegaan?

    Ik zou het onaangename met het nuttige verenigen en nu ik er toch was lekker even wat calorieen verbranden.;)

    Maar ik snap je irritatie wel hoor, zou idd veel fijner zijn als je even van te voren kunt informeren of een les doorgaat.
     
  7. blijzwanger

    blijzwanger Fanatiek lid

    19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Ik hoor ook alleen maar slechte dingen over basic fit.. ik ben expres bij een kleinere sportschool gaan trainen waar vooral bodybuilders trainen, wat duurder maar wel supergoede begeleiding en leuke mensen. Doe zelf geen groepslessen maar hoor er goede dingen over.

    Misschien dus maar switchen? Is anders zonde van je geld toch?
     
  8. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    Ik ben juist deze week lid geworden van basic fit naar goede verhalen over Tilburg centrum. Heb er ook een in Tilburg noord dus heb keuze.
    Groepslessen die uitvallen herken ik wel van een tante van mijn. Ik zelf wil alleen cardio gaan doen
    Het is niet duur maar vind wel dat ze de basis als bijv groepslessen wel duidelijk mogen aangeven en optijd. Eventueel idd speciaal nr om te kunnen bellen die up to date is of min groepsapp ofzo
     
  9. Pluizje

    Pluizje Bekend lid

    31 okt 2011
    661
    14
    18
    Hebben ze geen facebook pagina van die specifieke basic fit waar ze wijzigingen eventueel op kunnen zetten?
     
  10. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik kan bf gewoon bellen hoor??
     
  11. Snoeki

    Snoeki Fanatiek lid

    30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Das een goede dat zal ik eens gaan uitzoeken :)
     
  12. Snoeki

    Snoeki Fanatiek lid

    30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier niet alleen een algemeen nr waar je per minuut betaald en lang inde wacht staat helaas
     
  13. Snoeki

    Snoeki Fanatiek lid

    30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier is de begeleiding eigenlijk super en ook niet een hele grote sportschool. De groepsleden zijn leuk. Dus switchen zou ook wel jammer zijn.

    Ik heb de sportschool daarin tegen niet uitgezocht omdat ze goedkoop zijn. Maar omdat er een goede sfeer hangt, vriendelijke medewerkers en de leuke groepslessen geven.

    Als ze de prijs iets omhooggooien en daarmee de informatiestro verbeteren dan dan ben ik van mijn irritaties af hihi
     
  14. blijzwanger

    blijzwanger Fanatiek lid

    19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Ja het zal wel door de lage prijzen komen dat ze groepslessen laten vervallen als er niet genoeg deelnemers zijn. De instructeurs etc. kosten veel geld.

    Misschien is bij ze opperen dat ze bijv. via twitter heel makkelijk dagelijks kunnen doorgeven welke lessen doorgaan? Dat degene die aan de bar staat dat doet ofzo? :) facebook krijg je nog wel eens geen melding van.
     
  15. Snoeki

    Snoeki Fanatiek lid

    30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Ga ik eens doen een goede tip :) thnks
     
  16. Kwek

    Kwek Fanatiek lid

    16 mei 2009
    3.033
    1.139
    113
    Centrum België
    Mmm, ik weet niet wat een abbo in NL kost, maar wij betalen 15,95€/maand (enkel virtuele groepslessen, anders 6 € meer), maar dan kan je moeilijk zwembad, sauna etc verwachten? Het heet niet voor niets Basic Fit...
    Verder propore kleedkamers hier, lekkere douche (al lijk ik zowat de enige vrouw te zijn die een douche neemt achteraf :(), prima kwaliteit toestellen en een filiaal in de buurt dat zelfs 24h/24h open is (maar zo fanatiek ben ik dan weer niet).

    Maar van die wisselende uurroosters lijkt me idd erg irritant. Hier hangen er 2 schermen die continu de roosters van de groesplessen uithangen - virtueel dus in een aparte ruimte. Spinning is dan weer voor een groot scherm in de grote zaal zelf...
     
  17. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    Viel me ook al op dat niemand Douched. Wel omkleden. Bah. Snap het als je thuis wil douchen naar dan ga je toch gewoon in sportkleding naar huis . ( partner bijv Douched thuis maar komt wel naar huis in sportoutfit en springt meteen onder de douche ( moet nog 30 min naar huis fietsen )

    Ik kleed me om na het sporten en moet dus wel douchen. Denk dat er 2 van de 10 maar douchen
     
  18. Kwek

    Kwek Fanatiek lid

    16 mei 2009
    3.033
    1.139
    113
    Centrum België
    Was afgelopen WE m'n propere lingerie vergeten. Dus maar commando na het douchen :p:):):D
     
  19. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hier wel goed te spreken over Basic fit! Paar maand geleden hebben ze alle toestellen vervangen, goeie kwaliteit voor terug gekomen :D
    Het is wel eens druk.. Maar dat weet je als je bij zo'n goedkope sportschool zit.
    Vriendelijk personeel, kleedkamers altijd netjes. Geen klachten hier :D
     
  20. Snoeki

    Snoeki Fanatiek lid

    30 jan 2014
    2.334
    258
    83

    Hier hangen ze ook ergens in de sportschool maar dan moet ik dus eerst 12 km heen rijden om te gaan kijken :D. Verder gelukkig erg te vreden en och frustratie uitlaten hier zo lucht op . Dus morgen avond gaan we weer zonder last en frustratie van een heerlijk spinning lesje genieten :p
     

Deel Deze Pagina