Grrrrr familie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door imke, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imke

    imke Actief lid

    26 sep 2006
    187
    0
    0
    Verpleegkundige
    Uden
    Ik word gek van die zeurende familieleden.....Moet het even kwijt hoor. Met mijn schoonfamilie gaat het prima!Komen gezellig even langs als ze tijd hebben, ligt Saar even te slapen dan is het ook goed. Maar MIJN familie!Mijn moeder lijkt alleen maar interesse in Saar te hebben, wil alleen maar komen als zij wakker is. Mij alleen zien als ze slaapt is blijkbaar niet interessant. Mijn broer heb ik misschien 4 x gezien sinds de geboorte van Saartje en misschien 3 x meer gesproken. :confused:
    Nu heb ik altijd al een wat aparte band gehad met mijn moeder en broer maar dit....en dan komt mijn moeder ook nog dat mijn broer Saar wel een keer zou willen zien :evil: dat in een tijd dat er ook telefoons bestaan grrrrr. En natuurlijk heb ik er ook een aandeel in, omdat ik er niet meer zo'n zin in heb, bel ik ook weinig meer. Het is natuurlijk een wisselwerking maar wist niet dat het allemaal zó moeilijk werd met een kindje. Gelukkig maar dat ik bij mijn schoonouders en zusje wel terecht kan...met hen heb ik meer gemeen dan met mijn familie!
     
  2. Kiwi1

    Kiwi1 Fanatiek lid

    26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Haha, herkenbaar! Ik heb een hele goed band met mijn ouders, maar die zijn mij vergeten sinds de komst van mijn zoontje. Als ik met hem binnenkom dan gaat ze meteen met hem tutten en zegt 5 minuten later: "oh sorry, ik heb je nog helemaal geen kus gegeven!" Ik vind dit nog niet heel vervelend maar heb er haar wel op gewezen dat ik (haar dochter!) er ook nog ben. Ze doet het niet bewust, is gewoon helemaal weg van haar klein kind die ze 1 x per week ziet. Dus ik laat haar lekker. Hij is nog maar zo kort op de wereld, het komt vanzelf wel weer goed.
     
  3. weethetwel

    weethetwel Bekend lid

    20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Hahahaha herkenbaar..

    Als ik met de kleine op de camping kom dan duiken oma en de tantes op de wagen is ze wakker en dan is het hoe laat heeft ze de fles gehad... moet er soms wel om lachen hoor..

    Me schoonouders daar in tegen hebben haar 2 keer gezien en maandag belde ze op dat ze voor een haalf jaar weg gingen.. dus gaan haar lange tijd niet zien... pfffff zou wel aan mij liggen denk ik dan
     
  4. littleladybug

    littleladybug Niet meer actief

    haha heel herkenbaar.

    Weet je wat ik zo typisch vind? Ze lijken wel hartstikke doof plotseling. Als ik namelijk iets wil vertellen, krijg ik geen enkele reactie terug en beginnen ze vrolijk te praten tegen mijn zoontje....
     

Deel Deze Pagina