gsm kopen voor man, kan dat?

Discussie in 'De lounge' gestart door ktje, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ktje

    ktje Fanatiek lid

    7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    hallo

    Weet iemand of ik uit/op naam van mijn man een gsm kan kopen met abonnement?
    Als ik dan zijn ID en zijn bankpas van onze gezamelijke rekening meeneem naar de winkel.
    Of MOET hij hiervoor echt zelf mee naar de winkel?
     
  2. futuremama

    futuremama Fanatiek lid

    10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Volgens mij moet hij echt zelf mee naar de winkel..
     
  3. Daan78

    Daan78 VIP lid

    25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Mijn man heeft voor mij een toestel met abonnement gekocht. Geen probleem. Hoefde niets te laten zien. Hij wel uiteraard.
     
  4. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    Mijn eerste gedachte is dat het niet zou moeten kunnen. Dan kan iedereen die mijn id te pakken heeft en een pasje van een gezamenlijke rekening wel een telefoonabonnement op mijn naam afsluiten. Maar of het ook echt niet kan in de winkel...geen idee.
     
  5. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    waarom sluit je niet af via internet? dan kun je kopies opsturen en dan ben je ook klaar
     
  6. FmT

    FmT Fanatiek lid

    24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Dit is niet mogelijk, jij vraagt een contract aan dus jij tekent.
     
  7. Superlievemama

    Superlievemama Niet meer actief

    Precies :)
    Je kan nooit met iemand anders zijn gegevens een contract afsluiten.
     
  8. Justins mama

    Justins mama Bekend lid

    9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    jawel hoor, kan wel.
    Je man moet dan een machtiging schrijven met zijn handtekening. Orginele idkaart of paspoort en dan is het geen probleem!!
     
  9. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    Nou da's toch ook raar. Dus als iemand mijn paspoort jat, een briefje tikt dat ik diegene machtig om op mijn naam een abo af te sluiten en n.a.v. mijn handtekening in mijn paspoort mijn handtekening vervalst en op die zogenaamde machtiging plaatst kunnen ze gewoon iets afsluiten op mijn naam :(. Ik mag toch zeker hopen dat dat niet écht kan.
     
  10. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    als je in gemeenschap van goederen getrouwd bent kan je toch ook gewoon op jouw naam een gsm abbonement afsluiten en die aan hem geven. Maakt toch niks uit op wiens naam die staat?
     
  11. FmT

    FmT Fanatiek lid

    24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ik werk in de mobiele communicatie en ook met een briefje waar een machtiging op staat mag het niet, dan heb ik het over alle grote providers van NL.
     
  12. ktje

    ktje Fanatiek lid

    7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    ik heb er 2 op me eigen naam gekocht(heb mezelf ook maar meteen verwend, moet kunnen toch)

    mag dus op slot... Bedankt voor de antwoorden
     

Deel Deze Pagina