mogguh we zijn officieel wel hagenezen maar ik vindt van niet vindt loosduinen/kijkduin geen onderdeel van den haag
haha, nou het is al gelijk gezellig! nou namya, jammer dat je er niet bij wilt horen, maar van ons mag het wel hoor... Jeem, wat spannend, en geniet maar even van het klussen, ik heb de laatste 2/3 weken geen zin en geen fut meer! zo zielig voor manlief.. eerst moet ie er om de dag bovenop klimmen, en nu sla ik m eraf! haha
Daar heb ik ook al een week last van..!! Ben KAPOT hahaha Officieel kom ik niet uit den haag maar woon er nu 3 jaartjes
jawel!!! maar ik ben een beetje een sexaholic dus wat mij betreft kan het niet vaak genoeg.....heb ook altijd medelijden met mezelf als man weer op zakenreis is, daarom nu ook medelijden met jullie mannen
en na ga ik echt niet meer over de geneugten van het liefdesleven bakkeleien,,,,ik draaf echt door :x
hahaha.. Nou ik ben ook echt zo hoor Alleen de afgelopen week niet Normaal moet ik van hem horen *schat nu niet ben moe..!! *
haha same here, kon niet vaak genoeg! Ik had ook niet verwacht dat dat rijstekorreltje in mijn buik daar iets aan zou kunnen veranderen! Maar toch.. Overdag heb ik onwijs zin, verheug ik me op de avond thuis met t mannetje, maar eenmaal thuis sluiten mijn ogen automatisch.. Ik woon trouwens ook pas 3 jaar in den haag!
Owwww dus ook een wanna-b Ik kom echt uit een gehucht ik kan dus ook nog steeeedssss niet wennen verschrikkelijk En idd overdags denk ik gaaaan met die banaan maar na 7 uur zit ik gapend op de bank en ga t liefst om half 9 al naar mn bed
nee ik ben ook een import product hoor kom eigenlijk uit het zuiden maar mijn man woont hier al heel lang (daarvoor in rozenburg) en zodoende woon ik hier al 8 jaar
Allemaal import haagies haha Ik kom oorspronkelijk uit Breukelen ( utrecht ) beide ouders komen wel uit Den haag en toen mn ouders uit elkaar gingen zijn we eerst in breukelen blijven wonen maar toen het slecht ging met mijn opa die wel in den haag woonde zijn we hier naar toe gegaan...
Grappig zeg, ik kom oorspronkelijk uit amersfoort... heb in breukelen gestudeerd, aan Nyenrode.. dus ook daar heb ik eventjes gewoond, 1,5 jaar!
Ik heb op campus gewoond, dus op het terrein van kasteel Nyenrode.. aan de vecht. Ik was wel veel in het dorpje te vinden, bij de Danne.. lekker eten voor weinig! beter dan het campusvoedsel in ieder geval! voor de rest kwam ik eigenlijk campus niet af.. oh ja, af en toe naar de appie..
Haha idd de Danne geweldig eet cafe Was daar ook regelmaaattiigg te vinden met mn ex en mn buurjongen..
jeetje, nu we het er zo over hebben zou ik er graag weer op het terras willen zitten, met een pannetje mosselen! lekker lekker!