Haarkleur

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Tuttebella, 24 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebella

    Tuttebella Bekend lid

    3 jan 2019
    587
    728
    93
    Vrouw
    Zijn er binnen jullie gezin ook verschillende haarkleuren?
    En veranderde de haarkleur bij jullie kinderen?

    Mijn man en ik hebben allebei donkerbruin haar.
    De oudste en de derde ook.
    Onze jongste is al sinds de geboorte super blond.
    En de tweede was altijd bruin maar wordt de laatste tijd steeds lichter en neigt nu naar donkerblond..
     
  2. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Mijn man is donkerblond, en ik ben ook donkerblond.
    Mijn dochter is met zwart/donker bruin haar geboren. Die is nu ook donkerblond met wat lichtere plukjes blond erin.
    Mijn zoon is wit blond geboren, en is nog steeds wit blond.
     
  3. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.095
    5.273
    113
    Mijn man is nu donkerbruin maar was vroeger blond. Ik ben blond en was vroeger spierwit. Dochter is nu blond, zo in de zomer tegen wit aan. Dus ik ben benieuwd hoe ze later is qua haarkleur.

    PS: vergeet er bij te zetten dat mijn man ook al een beetje grijs is :roflmao: schoonmoeder was op haar 30ste al grijs dus ik hoop dat dochter dat bespaard blijft.
     
  4. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Tuttebella en NiVa0230 vinden dit leuk.
  5. Schuurpapier

    Schuurpapier Niet meer actief

    Ik ben blond, met een rossige gloed in de herfst en winter. Als kind veel blonder. Sara heeft mijn kleur. Nuri is héél blond en paps heeft donkerbruin haar.
     
  6. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.123
    4.338
    113
    Home
    Mijn zoon is sprekend zijn vader donkerbruin haar
    Dochter heeft mijn haarkleur blond maar als baby had ze zwart haar
    De jongste is nog klein maar heeft nu ook donkerbruine haartjes
     
  7. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Mijn beide kinderen hebben mijn haarkleur. Donkerblond. Vooral in de zomer word het lichter. Mijn man zijn haar is bijna zwart.
     
  8. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.485
    8.332
    113
    Man heeft donkerbruin/zwart haar, ik blond. Dochters allebei donkerblond/lichtbruin haar, mixje dus. ;)
     
  9. Oona

    Oona Actief lid

    2 jul 2018
    436
    518
    93
    Mijn man heeft zwart haar en ik bruin. De oudste heeft mijn haarkleur en de jongste lichtblond haar. Ik was als kind blond en bijv Xander de Buisonjé was als kind ook blond. Dus dat kan zeker nog veranderen.
     
  10. Koeks83

    Koeks83 Niet meer actief

    Ik ben blond, man heeft zwart haar en dochter bruin met een soort blonde gloed. Zoontje heeft nog zwart haar, maar lijkt nu al lichter te worden dan zn zus had, dus ben benieuwd!
     
  11. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.809
    32.714
    113
    Ik heb donkerbruin, man donkerblond. Oudste heeft heel donkerblond, met tintje rossig.
    Middelste middenblond.
    Jongste lichtblond.
     
  12. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.639
    21.132
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dafne is echt witblond, zoals vriend en ik allebei vroeger. Vriend en ik hebben nu allebei een beetje dat saaie peper en zout blond.
     
  13. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.669
    9.623
    113
    Ik ben nu donkerblond, als jong kind was ik witblond en ik ben langzaam donkerder geworden. Man heeft zwart haar. De kinderen zijn ook donkerblond, eigenlijk nu al dezelfde kleur als ik, ben benieuwd hoeveel donkerder ze nog worden. Hun babyhaar was donkerbruin. Ze hebben hun vaders bruine ogen. Mijn eigen vader ging in zijn jeugd van blond naar donkerbruin, ook met donkere ogen.
     
  14. LVtje

    LVtje Fanatiek lid

    20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Mijn man heeft zwart haar.
    Zelf donkerblond (van oorsprong), al was het als kind ook lichter.

    Dochter heeft van het goudblonde haar (zelfde als ik als kind had)

    Zoon had bij de geboorte donker haar maar is inmiddels ook blond.
     
  15. smax

    smax Fanatiek lid

    15 feb 2018
    1.949
    1.040
    113
    Vrouw
    Man en ik zijn donker qua haarkleur (vroeger beiden wel blond).

    De oudste is blond, de tweede heeft bruin haar en de jongste is blond (heel lichtblond. In ieder geval een heel stuk blonder/lichter dan de oudste).
     
  16. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.476
    3.333
    113
    Mijn ouders beide donker haar hebben 5 kinderen waarvan ik de enige was vroeger met spierwit haar dit werd toen ik ouder werd wel donkerder en is nu zo goed als bruin.

    Hier nu beide bruin haar en blonde zoon.

    Hebben jou dochters wel allemaal dezelfde kleur ogen? @Tuttebella ?

    Mijn pa blauwe mn ma donker bruin alle 5 de kids bruin wel is er tint verschil de ene ree bruin en andere ook donker bruin.

    Onze zoon blauwe ogen ik reebruin en mn vriend alle kleuren behalve blauw. Blijf het bijzonder vinden dat zoon dus blauw heeft. En heel benieuwd hoe mijn andere zoon eruit komt te zien.

    Een van mn zussen heeft btw 3 kids 1 blond blauwe ogen 1 dnk blond bruine ogen en 1 bruin haar bruine ogen. Wel heeft zij een man met blauwe ogen.
     
  17. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.629
    1.977
    113
    Vrouw
    Mijn man was witblond als kind , nu kaal ;)
    Ik ben met zwarte haren geboren, als kind witblond en nu peper en zout kleur.

    Mijn oudste is blond geboren, inmiddels witblond.

    Jongste is geboren met bruine haren, nu blond. ik merk dat ze met dit lekkere weer wat lichter blond wordt.

    Mijn man heeft blauwe ogen.
    Ik heb groene ogen.
    Kinderen hebben allebei blauwe ogen.
     
  18. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.062
    10.329
    113
    Mijn man is blond met blauwe ogen evenals de oudste en de jongste. De middelste heeft mijn lichtbruine met beetje groene ogen en donkerblond haar met gouden gloed, ook van mij.
    Alleen de middelste is dus van mij :p
     
  19. Moluks78

    Moluks78 Niet meer actief

    Ik ben zelf half Moluks en behoorlijk donker. Donkerbruin haar getinte huid en donkerbruine ogen.
    Mijn man heeft bruin/donkerblond haar en blauwe ogen.

    5 van de 6 kinderen hebben bruin/donkerblond haar. De haarkleur van mijn man. De oudste heeft blauwe ogen, de 4 daaronder groen-bruine ogen, de jongste donkerbruin.
    Alle 5 ook een getinte huid.

    We hebben 1 dochter met lichtblond haar en een hele blanke huid.
    Echt een buitenbeentje. ;)
     
  20. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.595
    10.487
    113
    Hier ook een zoon met blauwe ogen terwijl ik groene ogen heb en mijn man groen bruin. Mijn moeder is de enige met blauwe ogen, dus daar moet het vandaan komen. Ook ik ben erg nieuwsgierig naar de baby in mijn buik.

    Overigens had ik echt zwart haar bij mijn geboorte en had 1 van onze tweelingzoontjes** dat ook. De ander was qua haarkleur iets lichter en daar lijkt onze 4 jarige heel erg op.
    Nu is mijn haar donkerbruin (met een beetje grijs als ik niet op tijd naar de kapper ga ;)), mijn man was donkerblond en heeft nu ook meer bruin haar.
     
    esklessebes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina