haarverf vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door bar, 18 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

    bar Fanatiek lid

    1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Ik heb gister mijn haar geverft, maar ik vind het niet mooi geworden, ik had het een beetje donker blond en het is nu donker bruin, maar ik vind het niet echt mooi.
    Hoe lang moet ik wachten om het weer te verven?
    Of kan ik bijv kleurshampoo gebruiken waardoor het weer lichter wordt?
     
  2. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Je haar wassen met anti roos shampoo van head en shoulders schijnt de verf sneller uit je haar te halen!
     
  3. lucie

    lucie Actief lid

    13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Mijn ervaring is, dat het na een paar keer wassen sowieso lichter wordt en dan pas de 'echte' kleur wordt.
    De eerste daagjes is het gewoon wat donkerder.
    Ik zou even afwachten als ik jou was...
     
  4. ThunderAngel

    ThunderAngel Fanatiek lid

    26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Goedkope oplossing? Head & Shoulders, of andere anti-roosshampoo...een aantal keer mee wassen en je haar is zo weer lichter...maar mijn ervaring is dat het er dof van word, dus daarna wel een cremespoeling gebruiken...

    Ik heb dit probleem standaard elk jaar. Ben een blond-type, steeds weer waag ik me aan donkerbruin. Wat ik dan doe is naar de kapper, ik laat highlights zetten (kan ook in net geverfd haar), zoveel mogelijk dunne plukjes en zo blond mogelijk. Dan krijg je een heel mooi effect, natuurlijk donkerblond ofzo...soms ook met wat goud erin. Ik ben er altijd 60 euro aan kwijt. Je moet wel vragen of ze het met een mutsje doen waar ze gaatjes in prikken en plukjes haar doorheen trekken...mijn ervaring is dat je met folies meer geld kwijt bent!
     

Deel Deze Pagina