Had ik al positief moeten testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Emmetjeboogschutter, 28 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmetjeboogschutter

    Emmetjeboogschutter Actief lid

    26 sep 2020
    284
    192
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Ik voelde donderdagavond ong. 3 minuten lang echt een ontzetten trekkend/drukkend gevoel in m’n baarmoeder waardoor ik echt dubbelgevouwen ging zitten. 2 min later weer even heel kort en daarna was het weg. Nog nooit eerder zoiets gehad, ook niet tijdens menstruatie ofzo. Dit was op 6/7 dpo. Ik heb vanochtend op 9/10 dpo getest maar helaas negatief. Als die pijn een innesteling was, had ik dan 2,5 dag later positief moeten testen? Of is er nog hoop? Heb met een early 10miu/ml getest.
     
  2. Nola26

    Nola26 Bekend lid

    15 jul 2020
    752
    650
    93
    Vrouw
    Wat ik vaak lees is dat je na de innesteling na 3 dagen idd een positieve test kán hebben.
    Heeft ook te maken met hoe snel je hcg opbouwt.
    Er is altijd nog hoop op 9/10 dpo, er zijn zat dames die op 12 of 14 dpo alsnog positief testen na negatieve testen de dagen daarvoor!
     
  3. Emmetjeboogschutter

    Emmetjeboogschutter Actief lid

    26 sep 2020
    284
    192
    43
    Vrouw
    Dank voor je reactie! Hopelijk maak ik dan gewoon wat minder snel hcg aan. Ga dinsdag naar weer een testje wagen dan :rolleyes:
     
    Nola26 vindt dit leuk.
  4. Nola26

    Nola26 Bekend lid

    15 jul 2020
    752
    650
    93
    Vrouw
    Dat hoop ik ook en ik duim voor je!:D
     
    Emmetjeboogschutter vindt dit leuk.
  5. Emmetjeboogschutter

    Emmetjeboogschutter Actief lid

    26 sep 2020
    284
    192
    43
    Vrouw
    Ik ook voor jou!! :thumup:
     
    Nola26 vindt dit leuk.
  6. Accentoire

    22 dec 2020
    11
    14
    3
    Vrouw
    Ik heb afgelopen woensdagavond mijn innesteling gevoeld en testte gisteren echt nog maar een enorme tuurstreep. Vanochtend duidelijk positief, dus 5 dagen later. Ik duim voor je!
     
  7. Emmetjeboogschutter

    Emmetjeboogschutter Actief lid

    26 sep 2020
    284
    192
    43
    Vrouw
    Oh dat is goed om t
    Fijn je reactie, dat is goed om te horen! En gefeliciteerd met je positieve test!! Wat super!! Ik heb vandaag niet getest dus ga morgen maar weer testen dan :D

    Wat voelde jij precies woensdag avond?
     
  8. Accentoire

    22 dec 2020
    11
    14
    3
    Vrouw
    Dankjewel, eerste ronde na miskraam dus hartstikke spannend hoor!

    Het leek een beetje op de ovulatiepijn die ik ook altijd heb maar dan iets lager en aan 1 kant, beetje trekkend en drukkend gevoel een paar uur lang en werd ook steeds klein beetje erger. De volgende ochtend was het alweer veel minder. Dus geen echte pijnscheut zoals jij. Lastig te omschrijven sorry!
    Ik duim voor je morgen!
     
    Emmetjeboogschutter vindt dit leuk.
  9. Emmetjeboogschutter

    Emmetjeboogschutter Actief lid

    26 sep 2020
    284
    192
    43
    Vrouw
    Kan en voorstellen dat het spannend is na een miskraam. Wel fijn dat het zo snel gelukt is weer! Ga voor je duimen dat je testen blijven oplopen en goed blijft plakken!! :D
     
    Accentoire vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina