(Half) hoogslaper

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door trulyhappy, 30 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trulyhappy

    trulyhappy Bekend lid

    1 jun 2013
    529
    300
    63
    Hoi hoi,

    Onze dochter is onlangs 5 geworden en het is tijd voor een andere kamer. Ze wil graag een half hoogslaper. Aangezien ze een vrij kleine kamer heeft, gaat onze voorkeur uit naar een half hoogslaper met kastruimte eronder, maar andere opties staan we ook zeker voor open.

    Voorkeur gaat uit naar een half hoogslaper, maar een hoogslaper is niet uitgesloten.

    Beetje research gedaan, al gezien dat er vrij grote prijsverschillen zijn.

    Ik ben op zoek naar tips/ ervaringen van jullie aangaande (half) hoogslapers!
     
  2. ShineBright

    ShineBright Fanatiek lid

    29 jan 2014
    2.247
    668
    113
    Wij hadden voor onze zoon toen na zijn ledikant een half hoogslaper gekocht met ruimte eronder om te spelen en die hebben we toendertijd online gekocht maar durf nu even geen prijs meer te noemen en dat is dus al 8 jaar geleden want mijn zoon is inmiddels 10 maar hij heeft er tot een jaar geleden in gelegen en nu hebben we een tweepersoons hoogslaper gekocht van de IKEA en daaronder is nu zijn domein met bank, tafel, tv en zijn playstation. Maar dat bed is nergens meer te krijgen want mijn man moest zelf richting Groningen om hem op te halen en dat is voor ons ongeveer 2,5 uur rijden. Bezorgen deden ze vanwege de afstand niet dus er zat niks anders op.
    Maar voor ons is het ideale oplossing om toch goed de ruimte te kunnen benutten.
    En de half hoogslaper van mijn zoon gaat over een aantal maanden door naar onze dochter als ze uit haar ledikantje gaat. En dat bed kan dus eerst ook laag gezet worden dus niet direct als half hoogslaper. Beetje dit idee.
    https://debeddenkoning.nl/bedden/841-Nova_halfhoogslaper_wit
     
  3. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.797
    8.663
    113
    Wij hebben voor onze zoon een kura bed met een bedtent er boven. Ik hoor ook goede verhalen over de hoogslaper van de ikea STUVA / FRITIDS
     
  4. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.805
    1.516
    113
    Wij hebben voor onze dochter een hoogslaper met 2 bankjes en een tafeltje eronder waar je een logeerbed van kunt maken. Komt bij beterbed vandaan.
    Ze slaapt er nu zo'n 2 jaar op en geeft soms aan met haar broertje van bed te willen wisselen, hij heeft gewoon een laag bed. Ik vind hem echter nog te klein voor een hoogslaper (3,5 is hij nu) dus ze zal nog even moeten wachten.
     
  5. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.702
    42.533
    113
    Hier in huis de halfhoogslaper KURA van ikea en de hoogslaper STUVA van ikea. Beiden bevallen heel goed, erg blij mee.
     
  6. Tassie74

    Tassie74 Fanatiek lid

    23 mei 2011
    3.134
    530
    113
    Utrecht
    Wij hebben een hoogslaper gekocht bij My MM store. Super blij mee. Meerdere mogelijkheden. Erg goed verpakt gekregen en goed materiaal. Wel zelf in elkaar moeten zetten. Erg fijne trap met trapleuning erbij met lades in elke tree.
     
  7. Majo1983

    Majo1983 Fanatiek lid

    1 feb 2013
    3.634
    2.336
    113
    Vrouw
    Broek
    Wij hebben een halfhoogslaper van Lifetime. Omdat zoontjes grootste wens een glijbaan om uit zijn bed te glijden was.

    Staat al ruim een jaar en is superstevig. Voordeel is dat je de glijbaam gewoon weg kunt halen en een normale hoogslaper hebt. En he ku t hem als ze wat ouder worden veranderen in een gewoon bed.
     
  8. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.489
    5.572
    113
    Vrouw
    Ik zou dus een hoogslaper kopen... want daar heb je nu wat aan maar over 5 jaar ook nog, dan kan je er nl een bureau ed onder zetten en kan ze daar gewoon zitten.

    Met een half hoogslaper gaat dat echt niet passen en heb je dus eigenlijk helemaal niet optimaal gebruik gemaakt van je ruimte, zoals je graag wil
     
  9. trulyhappy

    trulyhappy Bekend lid

    1 jun 2013
    529
    300
    63
    Dank voor jullie inspiratie!!
     
  10. puzzelstukje

    puzzelstukje VIP lid

    13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Bekijk bijlage 605745 Wij hebben deze voor onze dochter van net 5. Ze heeft geen grote kamer. Dit is ideaal. En het roze ‘chillplekje’ zoals zij het noemt kan je uittrekken tot matras. Dan kan er iemand slapen. Top!
     

Deel Deze Pagina