Hallo allemaal, nieuw!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Ilona36, 27 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilona36

    Ilona36 Lid

    27 jan 2019
    18
    17
    3
    Vrouw
    Hallo dames.
    Heb me net al aangemeld op de lijst. Maar aangezien ik hier nieuw ben stel ik me meteen even voor ;)
    Ben bijna 36 jaar (over 2 maandjes) en heb een zoon van 12,5 jaar. In de tijd dat ik zwanger was van hem was ik hier ook veel te vinden. Alleen was toen alles via de computer en moet ik erg wennen hoe het nu gaat, maar dat zal wel goed komen. Ik ben niet meer samen met mn zoon zn vader maar heb een hele lieve vriend en voor hem zou t de eerste worden. Hij is wel al een hele lieve bonuspapa voor mijn zoon :D
    Ben vandaag ongesteld geworden en gaan beginnen aan ronde 2. Hoop hier leuke dames te ontmoeten en lekker te kunnen kletsen Had niet meer gedacht om hier nog aan te melden en dat ik ooit nog ging proberen voor een tweede, aangezien ik heel lang alleen ben geweest met zoonlief. Hij vindt het geweldig, mocht het lukken, dat hij bij mama ook nog n broertje of zusje mag krijgen. Ik hoop dat, mocht t zijn dat ik zwanger raak, alles goed verloopt. Ben nu toch iets ouder dan bij zoonlief en heb een conisatie in juni gehad. Ik had een afwijkend uitstrijkje bij 35 jaar. Pap 3b, cin 3 Gelukkig is een half jaar na de operatie alles goed en hebben we groen licht gekregen Ik wens iedereen veel succes en een positieve zwangerschapstest :thumup:
    Groetjes Ilona
     
    Nell87 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina