Ik ben Martine ben 23 jaar woon in valkenswaard en zwanger van ons eertse kindje. We wisten al vrij snel dat we ooit kinderen wilden en uiteindelijk afgelopen zomer de knoop doorgehakt. Mijn vriend is namelijk negen jaar ouder en die zag natuurlijk al veel leeftijds genoten van hem met kinderen lopen. Ik was het er uiteraard mee eens. En al in een zeer korte periode bleek ik zwanger te zijn. Eerst was het allemaal nog een beetje onwezelijk maar we zijn nu al een beetje aan de gedachten gewend dat we in juni ons eerste kindje kunnen krijgen. We hebben ook een eigen site en daar is er ook een deel aan de zwangerschap gericht. Dus iedereen mag een keer daar op komen kijken. www.dommelstel.tk en dan op de button zwangerschap. Je mag daar ook rustig iets in het gastenboek zetten. Vinden mijn vriend en ik altijd leuk.
Martine van harte welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Heb net even een kijkje genomen op je site. Erg leuk, mooi babykamertje. Ik heb voor het kamertje van mijn zoontje ook Limoen groen gebruikt. Groetjes, Patries!
Ja wij hebben heel lang een discussie gehad welke kleur en uit eindelijk is dit er uit gekomen. En het past zowel bij een jongen als bij een meid. En je kan er ook weer andere kleurtje op aan passen. lekker makkelijk.
Van harte welkom en nog gefeliciteerd met je zwangerschap!! En wat een mooie site, het bekijken waard, ik hou hem in de gaten Liefs Angela.
Van harte gefeliciteerd en welkom! Wat een leuke site hebben jullie (en super leuk die echo-foto's! ). Groetjes, Pamela