Hallo allemaal

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Meijer, 8 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijer

    Meijer Nieuw lid

    8 nov 2018
    1
    9
    3
    Vrouw
    Dag dames en misschien ook heren,

    Ik ben Inge 30 jaar en ben 6 jaar samen met mijn lieve partner.
    10 jaar geleden heb ik kanker gehad (Hodgkin) hierbij zijn mijn eierstokken "on hold" gezet, wat dus betekend dat ik eigenlijk in de overgang terecht was gekomen. doormiddel van om de 3 maanden een soort chip in mijn buik gespoten te krijgen bleef mijn menstruatie uit. daarmee hoopte ze dat mijn eierstokken zo min mogelijk werden beschadigd. Na alle chemotherapie ben ik schoon verklaard, en kwam mijn menstruatie snel weer terug. Ik ging weer aan de pil. Nu 10 jaar later willen wij graag proberen een kindje te krijgen. Helaas na onderzoeken bleek dat ik maar 5% kans zou hebben op een natuurlijke zwangerschap, bleef mijn menstruatie uit en was IVF geen optie. Ik had links geen activiteit meer en rechts zo summier dat de 5% er echt insloeg als een bom en was de hoop ver te zoeken. De bloed uitslagen bevestigde dit nog eens extra. 4 maanden na dit onderzoek wilde onze gynaecoloog nog eens testen of de waardes nog meer waren gedaald. Tot onze grootste verbazing waren de waardes gestegen ben elke maand netjes aan het menstrueren MET eisprong, en zijn er weer in beide eierstokken activiteit te zien. Onze gynaecoloog was hier zo verbaasd over want dit had zij nog nooit meegemaakt! Natuurlijk blijven mijn kansen iets lager vergeleken met andere maar het is geen 5% meer en wij zijn hier verschrikkelijk trots op. Wat een wonder! Wij gaan ervoor.
     
    Evayesmamatobe, truusjee, JosjeM en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Oh wauw wat super dat het verbeterd is en jullie een grotere kans hebben. Heel veel succes en hopelijk snel een mooie test in jullie handen.
    en welkom natuurlijk!:D
     
    Meijer vindt dit leuk.
  3. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Zou mooi zijn om het dan ook te bekronen met een wondertje ! Heel veel succes en welkom
     
    Meijer vindt dit leuk.
  4. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wauw wat geweldig dat je eierstokken weer zijn gaan werken!
    Hopelijk mag jullie wens snel in vervulling gaan.
     
    Meijer vindt dit leuk.
  5. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.700
    9.344
    113
    Vrouw
    Jeetje, wat een heftige tijd heb jij al door moeten maken. Maar wat super goed dat je eierstokken het weer doen! Ik duim dat jullie gauw een wondertje mogen ontvangen, of het nu op de spontane manier gebeurd of met wat medische hulp!
     
    Meijer vindt dit leuk.
  6. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ooh jeetje wat een verhaal zeg! :( Maar wat ontzettend fijn dat het nu de betere kant op gaat. Hopelijk mogen jullie snel een positieve test hebben!
     
    Meijer vindt dit leuk.
  7. truusjee

    truusjee Niet meer actief

    Wauw! Wat fijn! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

    Heel veel geluk en succes ! Hopen dat je snel een mooie test heb.
     
    Meijer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina