Ik ben Karin ben 24jaar en ben vorig jaar getrouwd met de liefste man ter wereld maar ja dat zeggen we allemaal over onze man. Ik heb allemaal dieren thuis namelijk 3 katten, 3 chinchillas en 3 baardagamen. Ik ben gek op mijn beesten en kan nooit meer zonder ze. Ik heb een heel verleden rond om zwanger zijn namelijk 2x een miskraam gehad de laatste keer was een partiele molazwangerschap en mocht een halfjaar niet zwanger worden. Eerst was ik boos en daarna had ik er eigelijk wel vrede mee omdat ik die rust ook wel nodig had. Per 1 februari 2007 mochten we van het ziekenhuis weer zwanger worden en ja hoor het was gelijk raak dat had ik helemall niet verwacht. Ik ben zo verschrikkelijk bang dat het weer mis gaat ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet echt er van kan genieten maar dat kan nog wel komen. Ik denk dat ik heel erg bang ben voor weer een teleurstelling. Ik hoop dat ik veel klets plezier ga beleven hier. groetjes kaatje
Ik hoop op deze site ook gezellig te kunnen kletsen met mama's en aanstaande mama's.... succes met deze zwangerschap! Groetjes Cynthia
Hey! Welkom en héél veel succes gewenst met je zwanegrschap, ik duim mee! Maar wat is partiele molazwangerschap eigenlijk?
Heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap. Kan me heel erg voorstellen dat het ontzettend spannend is met zo'n verleden. Ik kan het ook nog niet bevatten bij mezelf. Veel succes en plezier met alles. Gr Carootje