Hoi allemaal, Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Marisse en 27 jaar. Ben twee maandjes geleden getrouwd en nu zijn we (hoe cliché) met de pil gestopt en druk aan het oefenen. We zitten nog in de eerste maand. Erg spannend allemaal. Ik heb een zus die helaas geen kinderen kan krijgen, dus verwacht echt niet dat het de eerste keer meteen gaat lukken. Maar k moet wel toegeven dat de hoop er altijd zit. En ik probeer positief te blijven, ondanks alle minder leuke verhalen rondom zwanger worden. We zijn meteen begonnen na het stoppen met de pil. Ik ben erg benieuwd. Ik hoop hier wat ervaringen in deze spannende tijden uit te kunnen wisselen. Wie weet tot schrijfs
Hoi Marisse, welkom hier en nog gefeliciteerd (bruiloft), spannend hoor! Heel veel succes gewenst voor n groots klein wondertje!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Nog gefeliciteerd met je huwelijk. Liefs wolly
Hoi Marisse, van mij ook van harte met jullie bruiloft! Heel veel plezier op deze site en wel gewoon positief blijven he Liefs xx