Hallo, Mijn vraag aan jullie is wie er ervaring heeft hiermee. Dus met 8 weken zwangerschap op vakantie met de auto, richting spanje. Het gaat om de zomerperiode. Nou zit ik met een bang gevoel, stel dat het mis gaat, of stel dat..
waarom zou het niet kunnen, dan kan je nooit op vakantie als je zwanger bent. daar zijn ook ziekenhuizen voor als er iets is. gewoon doen en er lekker van genieten.
Ja dat is waar ik ook aan dacht. Maar dan hoor ik om me heen dat het niet verstandig is. Dat het misschien op een miskraam kan uitlopen en dat soort dingen.. Bedankt voor je reactie!
niets aantrekken van anderen hoor, volg gewoon je eigen gevoel, en de kans dat het goed gaat is vele malen groter dan een miskraam, laat ze maar lekker kletsen. ik zou wel de verloskundige bellen voor een echo voordat je op vakantie gaat. hoe lang ben je nu zwanger dan? alvast een fijne vakantie.
Nou, lijkt mij ook geen probleem hoor. Als jij het niet lekker vindt om lang in de auto te zitten, maak je gewoon een kortere rit of meer tussenstops of zo. Maar met 8 weken merk je volgens mij nog maar amper dat je zwanger bent, dus dan zal het in de vakantie ook best goed gaan hoor.
Een autovakantie kan echt geen miskraam veroorzaken hoor Tenzij je een ongeluk krijgt maar dat kan je hier ook gebeuren. Ik ben op vakantie gegaan met de auto toen ik 9 weken zwanger was, naar Toscane, ruim 1600km. dus. Was erg misselijk helaas, de reis en ook de hele vakantie 3 weken lang maar ja, dat was ik ook wel als we thuis waren gebleven. Nu heb ik lekker genoten van het mooie weer (wel in de schaduw) en het lekkere eten (wel elke dag paar keer overgeven) maar ja, dat had ik thuis ook gehad!! Ligt een beetje aan hoe je zelf in elkaar zit. Als je alleen maar beren op de weg ziet en je durft niet goed, kun je beter thuisblijven.