pfff vragen ervaringen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mandytjuuu, 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandytjuuu

    mandytjuuu Actief lid

    18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    heey meiden ,dames..


    ik zit nu in de 2 de ronde vorige maand had ik niet het gevoel bij me er beweging inzat en dit was ook het geval.. gewoon onge geworden..

    maar nu heb ik vreemd gevoel bij me..
    mijn vraag is..

    vanaf waneer kun je wat gaan voelen? merken aan je lichaam of kan dat echt pas na het tesen?

    ja het is meschien wel domme vraag maar er staan zoveel verschillende dingen op de site..
    en er zijn altijd standart dingen.. maar dat gaat niet echt om de aller eerste symtonen wat waren jullie eerste en waneer?

    ik vind het ook vreemd vorige maand zei mijn lichaam duidelijk doe maar rustig geen zenuwenen enz.. en nu dit.. dus vandaar de vraag


    hardstikke bedankt dames :)
     
  2. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Omdat je "pas" in je 2de ronde zit moet je je lichaam opnieuw leren kennen. Het is zo moeilijk voor een ander te zeggen wat je zou kunnen voelen omdat iedereen weer anders in elkaar zit.
    Geef je zelf en je lichaam de tijd om aan elkaar te wennen (zo dit klinkt wel heel inteligent op de vroege morgen)

    Ik wil je succes wensen met het zwanger worden
    Liefs
     
  3. Ellenk

    Ellenk VIP lid

    Hoi Mandytjuuuuu, :) Ik heb het aantal u's niet geteld.

    Ik had eigenlijk meteen het gevoeld dat het raak was. Heel in het begin zeg maar week 3 en 4 (de 2 weken voor NOD) begon ik klachten te krijgen als rommelende darmen, moeilijk in slaap komen, stekende pijnen links en rechts in de lies, en pijn helemaal onder in de rug.
    Later kwamen daar andere klachten bij maar dit was het hele begin.
     
  4. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    het is natuurlijk waar dat je eerst je lichaam moet leren kennen, daar heeft ikke helemaal gelijk in!
    toch ben ik van mening, dat als je zwanger bent, je het wel "voelt" aan je lichaam.
    Je voelt je gewoon anders.
    Vaak is dit al een paar dagen voor je NOD.
    Hopelijk is het raak!
     
  5. mandytjuuu

    mandytjuuu Actief lid

    18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    super bedankt voor jullie reacktie

    ik heb idd gewoon een heel ander gevoel in me lichaam.. super vreemd en ook steeken recht en links in mijn lies maarja ff afwachten en dan zien we wel verder maar de zenuwen zijn echt niet leuk!
     
  6. Marie26

    Marie26 Fanatiek lid

    13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Niet om je je hoop af te nemen, maar toen ik net met de pil was gestopt had ik de eerste twee maanden ook het gevoel dat ik best eens zwanger zou kunnen zijn. Maar het was gewoon een kwestie van ontpillen. Ieder lichaam is anders, het enige wat je kan doen is helaas afwachten.
    Succes ermee.
     

Deel Deze Pagina