Hoi Hoi, Ons dochtertje heeft de laatste week erg veel last van kwijlen en steeds op haar handje bijten,normaal gesproken zou je zeggen dat ze mischien nog honger heeft maar dat is het ook niet,voor tandjes is het denk ik veel te vroeg, weet iemand mischien wat dit kan betekenen? Groetjes Debby
Elena doet dat ook al 2 maanden lang maar nog geen tandjes te zien. Volgens de kinderarts was dat kwijlen normaal. En op de handjes bijten,tja...ontdekkingstocht zeker
Amy is nu 3 maanden en ze doet zeker al een maand op de handen kwijlen. Ik denk dat het gewoon bij het ondekken van de handjes hoort, want zij heeft dan ook geen honger en tandjes krijgt zij ook niet!
Ja de handjes vind ze idd erg interessant maar nu weet ik zeker dat ik niet iets over het hoofd zie bijv honger enz Thanx!
iris die stop ook haar hele handjes in hoor mond het wordt nu iets minder want haar eerste tandje is door nu vind ze het leuker om in het bedje en box te knabbelen hih
noa sabbelt en kwijlt ook al dik een maand. bij het cb zeiden ze dat dat kwijlen vast een oefening is voor als ze gaan praten.
Haha Vigo doet precies hetzelfde! Het liefst moet zijn hele handje erin en kwijlen dat hij doet! Kheb soms de hele schouder nat als ik hem tegen me aan houd
Ook Lisa doet niets anders dan handjes in de mond (liefst helemaal). En soms steekt ze haar handje in haar mond en trekt ze een enorm vies gezicht, erg grappig om te zien. Ook kwijlt ze veel en blaast ze bellen. Ik ging ervan uit dat dat bij haar leeftijd hoort, als ik jullie zo hoor, lijkt dat ook zo te zijn. Groetjes Sandra
Mark sabbelt ook op zijn handje, kauwt op zijn speentje - dan weer links, en dan weer rechts, en kwijlt (lange slieren). Hij heeft ook last van hele dunne poepluiers. Hij huilt ook af en toe als hij op zijn speentje kauwt, alsof iets hem niet bevalt. Ik dacht ook aan tandjes. Het is wel wat vroeg. (Neefje en nichtje van een vriendin van me kregen tandjes met drie maanden.)
hier nog zo'n kwijlerd, hihi. en ook ruben zijn handjes verdwijnen al een tijdje ver achter in zijn mond. nu sinds 2 dagen is er toch al een stukje tand te zien
daisy doet het ook heel vaak.. soms zitten echt bijna die hele handjes in haar mondje.. volgens het cb schijnt het erbij te horen in deze fase.. en ze kwijlt ook heel erg haha