Handkolf of elektrisch?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Marlena, 8 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlena

    Marlena Fanatiek lid

    27 mrt 2015
    1.518
    1.676
    113
    Hoi allemaal, ik ben aan het nadenken over borstvoeding en ik wil dit heel erg graag proberen. Ik denk zelf niet dat ik dit heel lang ga volhouden, maar het lijkt mij in elk geval bijzonder om geprobeerd te hebben (als is het maar voor een paar weken). Misschien bevalt het ineens wel en dan zal ik het ook zeker langer doen.

    Nu is mijn vraag eigenlijk: wat adviseren jullie om te kopen als kolf? Zo een elektrische ziet er heel handig en fancy uit, maar ja als ik het maar voor een paar weken doe is dat ook weer zonde van het geld. Een handkolf is natuurlijk veel goedkoper, maar lijkt me zo een klus elke keer. Ik heb er totaal geen verstand van en weet ook niet hoe vaak je in je verlof zo een kolf gaat gebruiken als je meestal gewoon bij de baby bent? Wat zouden jullie adviseren voor het begin als je het allemaal nog niet zo zeker weet?
     
  2. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.505
    5.604
    113
    Vrouw
    Als je maar een paar weken bv wil gaan geven heb je eigenlijk helemaal geen kolf nodig :)
     
  3. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vond een handkolf fijn in het begin om wat druk eraf te kunnen kolven. Heb later een elektrische gekocht omdat ik uiteindelijk lang ben gaan voeden. Je kan deze ook huren als je het nog niet zeker weet.
     
  4. SydneyGirl

    SydneyGirl Niet meer actief

    Als je veel bij je baby bent en nog niet weet of het gaat bevallen om bv te geven zou ik voor nu alleen een handkolf kopen. Mocht je door willen voeden na je verlof dan is een elektrische kolf online zo besteld en geleverd toch?
     
  5. Liva

    Liva Fanatiek lid

    5 dec 2016
    2.017
    3.041
    113