Hangbuik na tweede zwangerschap

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door tjoebie, 23 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjoebie

    tjoebie Actief lid

    1 jan 2009
    215
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi dames,

    Ik ben nu 39 weken zwanger en heb al een dochtertje, na haar bevalling ben ik weer redelijk op gewicht gekomen, maar heb een soort schortje gehouden bij me buik als ik zit hangt het vel zeg maar.

    Mijn vraag is dus wordt dit na deze zwangerschap nog erger of blijft dit, mijn buik is nu iets dikker maar hij was al zo uitgerekt en ook super veel striemen pff.

    Heb wel na de eerste zwangerschap wat extra kiloos gehouden en heb niet gesport, dit ben ik nu wel van plan.

    ben benieuwd naar jullie ervaringen!!
     
  2. misa

    misa Niet meer actief

    Ik lees mee, ben ook wel benieuwd!
     
  3. Trieske

    Trieske Actief lid

    10 okt 2010
    188
    0
    0
    Na de eerste had ik een paar maanden later weer precies dezelfde buik als voor de zwangerschap. Nu na de tweede (dik 8 wkn geleden) zie ik dat ik ECHT een andere buik heb overgehouden als die ik gewend was. Ik ben nu ook weer een week of 3 aan het sporten en zie dat het alweer steviger word. Er is dus nog hoop...
     
  4. balleke

    balleke Fanatiek lid

    21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    (hey trieske..;) )

    Hier merk ik geen verschil. Ik was voor de eerste zw super slank na die zwangerschap was het niet echt terug in de zelfde staat daarvoor. Nu van de tweede bevallen bijna 9 weken geleden en heb er veel minder last van, duss strakker..raar maar waar... Zie foto's nabevalling
     
  5. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Yep, ik merk echt verschil.. Buik na de 2e zwangerschap een stuk dikker en slapper. Moet weer aan het sporten, overduidelijk;)
    Nu nog doen:)
     
  6. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    na 4 zwangerschappen leeft mijn buik een eigen leven.. tis niet eens een schortje meer... lijkt meer op een zonnescherm :)
     
  7. Macdee

    Macdee Bekend lid

    23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Mijn buik ziet er na mijn tweede zwangerschap hetzelfde uit als na mijn eerste zwangerschap: Verschrikkelijk dus!
    Ik heb veel straie en veel opgerekte huid, waar geen elastiek meer inzit. Maar het is niet (nog) slechter geworden dan dat het al was....
     
  8. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn buik was na de zwangerschap van Eva weer redelijk snel redelijk strak, maar na Lisa was ie echt veel dikker en ook erg slap. Ik dacht eigenlijk dat het niet meer goed zou komen, maar ben nu een half jaar aan het sporten en afvallen en het lijkt nog wel redelijk goed te komen, beter dan ik verwacht had in ieder geval. Maar de elasticiteit is er wel een beetje uit.
     

Deel Deze Pagina