Happy Horse Muis (ivoorkleur met oranje neus)

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Abri, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Voor onze dochter ben ik op zoek naar een reserve-exemplaar van haar lievelingsknuffel. Heb internet al uitgeplozen, maar tot op heden geen succes gehad..

Het gaat om de Happy Horse Ivory Mouse Mugsy. Een roomkleurig muis van zo'n 26 cm met een oranje rond neusje en knisperstaartje.

Is er iemand die deze knuffel toevallig heeft liggen en hem aan me over wil doen? Zou daar enorm blij mee zijn!

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Heb je al geprobeerd contact te zoeken met Happy Horse zelf? vaak kunnen ze je precies vertellen welke winkel het product verkoopt..

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik ben nog in afwachting van een mail terug, maar heb alle knuffelkwijt, knuffelzoeken etc. sites al gehad. En van iedere webwinkel/site krijg ik te horen dat hij overal in NL uitverkocht is en niet meer te verkrijgen. Vandaar mijn oproepje hier..

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Het is inderdaad een uitgelopen collectie maar dat wil niet zeggen dat geen 1 winkel hem meer zal hebben. Ik heb hem in ieder geval ook niet meer in het assortiment. Hopelijk kan 1 van de meiden je hier helpen, mocht het niet lukken geef maar een gil dan zal ik eens contact met de vertegenwoordiger opnemen of hij weet waar er nog ergens 1 is en dan kan je de gegevens van me krijgen :)

5. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Kijk ff hier :

happy horse

Hij staat ertussen voor maar 8€. ;) Bij deze mijn goede daad voor vandaag.

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Bedankt voor de tip! Maar daar heb ik toevallig gister een emailtje van terug gehad dat ze hem niet meer hebben.. Helaas!

7. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    oh damn :(

8. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ja inderdaad! Dacht echt DIT IS HEM en niet uitverkocht.. Helaas is de site dus niet echt up-to-date..

Hopelijk is er iemand met de tip, of de knuffel. Of had ik een jaar terug maar geweten dat dit haar lievelingsknuf zou worden ;)

9. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    ja idd, hoop voor jou dat iemand hem nog heeft. Probeer anders ook eens via facebook?

10. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Helaas bijna geen mede-mama's/zwangeren etc. in mijn vriendenkring, dus die gaan me waarschijnlijk niet kunnen helpen :(

11. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Frustrerend he, te weten dat die knuffel zeker nog ergens te vinden is.. maar waar!?

12. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ok, verklaar me niet gek he, met dit uur... :D Ik kan niet slapen...

Heb dit gevonden; een kraampakket met een muis in. Wel duur... maar goed, misschien kan je de rest ooit als cadeau gebruiken?

Pakkie - Home

13. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Whaha jij bent gek! (Goed was zelf ook nog wakker: neushoorn Saar zien bevallen ;))

Maar heb hem onder m'n favorieten gezet! Super zeg :) Hoop stiekem dat er nog iemand is die hem 'gewoon' heeft liggen, maar dit is een hele mooie voor als dat niet lukt.

Dankjewel!

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    volgens mij heb ik die liggen hier ergens.. lijkt er in elk geval heel erg op.. zal morgen even voor je kijken

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    en toen keek ik achter me in de speelgoedkist.. en tada... daar ligt die toch

16. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Echt waar? :$

Zou je hem aan willen verkopen? Of dat ik een leuk knuffelbeest terugstuur? Of iets anders? Of is hij ook in trek bij je eigen kindjes?

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Ik zal het morgen mijn dochter eens vragen.. denk dat die wel weg mag als ik een andere muis voor haar terugkoop.. ik laat het je morgen wel ff weten :)

18. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Als je het zou willen vragen: super!

Heb ondertussen een email gestuurd naar de webshop die theLady me aanreikte en heb goede hoop daar anders de muis vandaan te kunnen halen.

Hoef jij er hopelijk ook geen moeite voor te doen!

19. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    anders even hier een kijkje nemen. Misschien staat hij er tussen en zo niet kan je een verzoekje achterlaten en helpen ze je mee met zoeken. Wij waren ook op zoek naar een knuffel die nergens te vinden was. Gelukkig wisten zij hem wel te vinden !!!
    Succes met je speurtocht.

PictureTrail - Gallery

20. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Laat wat weten he! Ben al helemaal in de ban van deze zoektocht :D

Deel Deze Pagina