Harde buiken of de kleine meid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door irisnaomi, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Even een vraagje
    als ik lekker rustig lig heb ik best vaak eigenlijk dat ik voor mijn gevoel de kleine helemaal naar boven komt in mijn baarmoeder dan voel ik gewoon een hele harde bult van links naar recht boven in de buik ... Alles zit dan bovenin net of de baarmoeder samentrekt of dus de kleine heerlijk boven in zit opgerold ..
    is dit echt de kleine of zijn dit harde buiken ofzo iets heb dit bij de eerste zwangerschap niet echt gehad namelijk vandaar de vraag ..

En wie heeft er nog meert last van

grtz yvonne

2. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Ik denk dat dit wel je kleintje is hoor meid! Heb sinds een aantal weken ook dat de beeb naar 1kant gaat rollen als ik rustig lig. meestal is dit bovenaan maar soms ook uiterst rechts.
    Zijn het toch harde buiken dan is dat ook niet zo erg hoor, af en toe een harde buik hoort er nu eenmaal bij. Zolang ze geen pijn doen en je ze regelmatig hebt is het niet erg.

liefs

3. echt pijn doet het niet tenminste op die steekjes na die ik heb sinds zaterdag echt vlak bij mijn lies ...
    het is een naar raar gevoel vind eht moelijk om het hier zo op te schrijven wat ik precies voel ..
    Voel de kleine wel goed trappen en heb ook het gevoel wel dat het de kleine is want als ik mijn hand zeg maar net bovenin op de rand leg van de baarmoeder lijkt het net of het steeds harder wordt ..

4. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Soms is mijn buik plaatselijk (bijvoorbeeld de onderste helft) helemaal hard wanneer ik sochtends opsta. Dan vraag ik me ook af of dat nu een harde buik is (heb geen flauw idee hoe dat voelt en hoe ik dat moet herkennen, misschien heb ik het nog niet gehad?) of dat het kindje gewoon helemaal opgerold op die plek ligt en dan helemaal tegen buikwand aan.

5. Ik heb het ook vaak s,morgens ja als ik uit bed stap alleen dan helemaal boven in heb het dan ook gelijk benauwd ..

hoe een harde buik echt verder aanvoelt eigenlijk geen ideee

6. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    dat heb ik ook! Blij dat ik niet de enige ben! Het is de kleine, maar soms is het echt een raar gevoel inderdaad.... maar niets ergs dus!

Deel Deze Pagina