Harde buiken op werkdagen

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Peppa83, 19 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peppa83

    Peppa83 Lid

    19 sep 2018
    28
    8
    3
    Vrouw
    Ik ben 20 weken zwanger en ben vermoeid... Regelmatig last van harde buik, soms een beetje pijnlijk. Met name op het werk - ik werk in het vo met leerlingen van het azc. Moet volgende week naar de verloskundige... Twijfel over week afmaken tot de kerstvakantie (nog 2 dg activiteiten) en eventueel contact opnemen met verloskundige? Als ik m'n rust pak is het wel vrij snel verbeterd en weet dat het vooral signaal is om rust te pakken...maar vind het lastig wat ik er op dit moment mee moet...
     
  2. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Rust nemen dus. Mss halve dagen werken of de helft van je contract uren?
    En anders ist jammer maar dan helemaal stoppen.
    Je gezondheid en die van je baby moet voorop staan.
     
  3. Peppa83

    Peppa83 Lid

    19 sep 2018
    28
    8
    3
    Vrouw
    Ja ergens weet ik dat zelf ook maar vind het zo lastig...
     
  4. 1986CHANTAL

    1986CHANTAL Fanatiek lid

    12 mei 2014
    1.757
    758
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik heb er ook last van sinds twee weken en gelukkig is mijn werk erg begripvol. Gaat nu wat beter maar zo niet dan ga ik halve dagen werken.

    Het is lastig maar echt voor jezelf opkomen. Je wilt niet in je verlof niets meer kunnen omdat je te lang bent doorgegaan met klachten.

    Succes!!
     
  5. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Rust nemen meid
    Ik ben ook thuisgezet door harde buiken
     
  6. Peppa83

    Peppa83 Lid

    19 sep 2018
    28
    8
    3
    Vrouw
    Ja denk dat dat ook de goede weg is. Gisteren in tranen bij mijn vriend. Ff twee halve dagen bikkelen en gelukkig vanmorgen geen leerlingen en dan daarna afspraak plannen met mijn teamleider.
     
  7. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ja maar wat is dan vaak... want ik heb ook last van harde buiken. Tis mijn derde kindje en bij mijn tweede had ik dit ook. Maar ik twijfel er niet over om minder te gaan werken omdat ik denk dat het ook normaal is.
     
  8. Peppa83

    Peppa83 Lid

    19 sep 2018
    28
    8
    3
    Vrouw
    Snap wat je bedoelt hoor maar de verloskundige was wel duidelijk gisteren. En vaak is eigenlijk iedere werkdag als ik zo'n beetje op de helft begin te komen. Het betekent dat het te veel is en je wilt niet dat het zover komt dat het niet snel weer wegtrekt. En ik heb geen werk waarbij ik het op mijn werk dan even rustig aan kan doen, dus volgende week even overleggen op mijn werk.
     

Deel Deze Pagina