Harde buiken, 34 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kelsey, 22 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelsey

    Kelsey Bekend lid

    29 sep 2011
    559
    292
    63
    Hoi mama’s,

    Ik ben vandaag 34 weken zwanger :) ik heb eigenlijk al sinds een week of 2 echt elke dag harde buiken. De verloskundige zij me rustig aan te doen en toch eerder met verlof te gaan, daarom heb ik afgelopen vrijdag mijn laatste werkdag gehad. De harde buiken blijven wel echt. Vandaag heb ik een super rustige dag, alleen een wasje erin en eruit gedaan en gekleurd met ons dochtertje. Verder lekker filmpjes kijken op de bank, maar die harde buiken blijven echt heel erg aanwezig o_O hoeveel harde buiken mag je eigenlijk hebben? En is het normaal om ze de hele dag door te hebben? Baby is lekker actief dus dat zit verder wel goed lijkt me.. lang verhaal geworden maar ben benieuwd naar jullie ervaringen :)
     
  2. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Ik heb hetzelfde gehad tijdens deze zwangerschap. Vanaf 31 weken zoveel harde buiken en dat is onveranderd gebleven tm de bevalling (ruim 39 weken). Zo lang je geen slijm verliest of bloed, én je rustig aan doet, is het wat het is. Succes en sterkte!
     
    Kelsey vindt dit leuk.
  3. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.859
    7.805
    113
    Amsterdam
    Hier vanaf 14 weken dagelijks veel harde buiken gehad net zoals met onze dochter. Deze hebben nooit wat gedaan, echter kwam deze draak wel al met 36.1 maar dat kwam meer door het constante bloedverlies wat ik aan het einde had. Als je je zorgen maakt gewoon weer even overleggen met de vk!
     
    Kelsey vindt dit leuk.
  4. Kolibrie2

    Kolibrie2 Fanatiek lid

    9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Hier ook veel harde buiken. In principe zouden ze als je plat ligt wel op een gegeven moment weg moeten gaan. Maar ik lig dus ook al een paar weken voornamelijk op de bank vanwege de harde buiken.
     
    Kelsey vindt dit leuk.
  5. Kelsey

    Kelsey Bekend lid

    29 sep 2011
    559
    292
    63
    WoW dat is al wel heel snel, met 14 weken! Ik heb vrij weinig kwaaltjes gehad en nog steeds ergs weinig. Afgezien van de harde buiken nu.. als het echt te gek wordt dan bel ik de vk zeker! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje! Gaat het wel allemaal goed ondanks het termijn?
     
  6. Kelsey

    Kelsey Bekend lid

    29 sep 2011
    559
    292
    63
    Ohh wat vervelend. Ik lig in de avond ook voornamelijk op de bank of bed. En dan gaat het ook wel. Het zal er wel bij horen, het is ook niet zo dat het verschrikkelijk veel pijn doet, eerder vervelend. Succes met de laatste loodjes!
     
    Kolibrie2 vindt dit leuk.
  7. Kelsey

    Kelsey Bekend lid

    29 sep 2011
    559
    292
    63
    Dankjewel! Nee ik heb geen bloed of slijm. Het is alleen vervelend soms, maar het hoort er dus ook gewoon bij. Ik hou het goed in de gaten
     
  8. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.859
    7.805
    113
    Amsterdam
    Ja hij doet het super net alsof hij niet prematuur is. Heel fijn nadat ik al weken opgenomen was etc dat hij het nu zo goed doet!
     
    Kolibrie2 vindt dit leuk.
  9. Kelsey

    Kelsey Bekend lid

    29 sep 2011
    559
    292
    63
    Wat fijn zeg! Lekker genieten:)
     
    Siepie85 vindt dit leuk.
  10. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Heb precies hetzelfde al een week of 3 ofzo. Ik ben morgen 33 weken zwanger. Soms ook echt pijnlijk maar wel random. Er zit geen patroon in. Ik verlies verder geen bloed of vocht dus maak me geen zorgen. Irritant is het wel. Nog 1 week werken en dan ga ik met verlof
     
  11. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Hier ook veel! Zo vervelend! Terwijl ik heel weinig doe op een dag. En soms blijft mn buik ook zo lang hard. Gisteravond duurde het wel een half uur voordat het weer even wegzakte.
     

Deel Deze Pagina