Haren steken omhoog bij kruin

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Eli05, 24 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eli05

    Eli05 Actief lid

    5 aug 2019
    386
    326
    63
    Vrouw
    België
    Ik weet niet of dit topic in de juiste categorie staat, maar ik zoek eigenlijk tips voor mijn zoontje. De haren bij zijn kruin staan letterlijk rechtop omhoog. Ik dacht dat, als ze wat langer zijn, dat dit probleem opgelost zou zijn. Helaas! Zijn haartjes zijn nu 4 cm lang aan de kruin en ze staan nog steeds rechtop. Ik vind dit echt niet mooi.
    Als we ze korter knippen, staan de haartjes ook rechtop.

    Is er iemand die ook een zoontje heeft met dit probleem en er een goede oplossing voor heeft? Hij is nu 16 maanden en vind hem veel te jong voor gel. Dus dat liever niet.
     
  2. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.694
    7.749
    113
    Vrouw
    Hier ook een zoontje die het heeft. De kapster knipt het altijd zo dat het mooi valt, dat is de enige tip die ik heb eigenlijk. Gel gebruikte ik speciale babygel maar vraag me af of dat de oplossing gaat zijn überhaupt gel. Zou toch eens kijken of het anders geknipt kan worden.
     
  3. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Mijn zoon van 7 heeft dat ook, 4cm is echt te kort nog, het gaat pas liggen als het een stuk langer is. De kapper houdt er rekening mee inderdaad, dat dat stukje langer blijft. We kunnen de hele pot gel erop smeren, never nooit dat het gaat liggen als het te kort is, dan heeft hij gewoon een harde antenne op zijn hoofd :roflmao:
     
  4. Catou

    Catou Fanatiek lid

    11 okt 2013
    3.477
    1.715
    113
    Dat hebben heel veel mensen, zo’n kruintje.
    Ik heb lang haar maar soms als ik mijn haar los heb gaat het ook wat omhoog staan.
    Mijn zoon heeft er idd ook 1 en de kapsters houden er rekening mee dat ze het niet te kort knippen.
    Ik denk dat jij nog even geduld moet hebben aangezien hij nog maar 16 mnd is. De mijne waren toen zo goed als kaal nog/ mini haartjes.
     
    Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  5. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.505
    873
    113
    Mijn zoon heeft dit ook, ook al als baby. Haar moet inderdaad langer zijn voor het gaat liggen, en zit er een draai in de kruin dan nog langer zelfs..
    Zit niks anders op dan even afwachten nog, en wat ik deed was met de baby kam het uit badje al wat plat kammen en dat doet hij nu zelf nog (10 inmiddels).
     
  6. artie

    artie Fanatiek lid

    27 sep 2021
    2.631
    2.990
    113
    Vrouw
    Mijn broer heeft dit ook, 2 stuks. we noemden dat altijd een kroontje, eentje vanachter en eentje vanvoor. Viel pas te temmen als zijn haar echt lang was. Stak alle kanten op.
    Maar als kind vond iedereen dat super schattig ;) en nu heeft ie gewoon altijd langer haar en valt dat niet meer op, en is ie ook al lang niet meer schattig haha:p
     
    Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  7. Jackie87

    Jackie87 VIP lid

    6 aug 2013
    5.439
    2.872
    113
    Haha, het haar van mijn tweede dochtertje groeide als baby het eerst jaar ook recht omhoog. Ik dacht, dat komt nooit meer goed! Maar rond het jaar ging het plat liggen en normaal groeien. Als ik haar baby foto's terugkijk moet ik nog steeds zo lachen.
     
  8. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    Mijn zoontje heeft dat ook, twee van die kruinen op zijn achterhoofd zelfs. De oplossing is om het langer te laten groeien. Hier houdt de kapster er ook rekening mee.
     

Deel Deze Pagina