Het is bijna ongelovelijk maar volgens mij toch echt waar Ik heb het hartje thuis gehoord dacht laat ik het eens proberen en toen had ik hem je hoort de mijn er ook tussen door maar het kan niet missen. Heb een doptone gehuurd bij bellytalk. luisteren jullie mee kan het haast niet geloven. YouTube - hartje baby mp4
Gefeliciteerd....!!! Ik hoorde hem zelf ook met 8w. 2d, maar idd de meeste geloven het niet als je het zegt.... gelukkig heb jij nu ook het bewijs erbij geleverd... maarja ook niet eerste kindje... en waarschijnlijk ook een baarmoeder die al boven je schaambot uitkomt,... denk ik....
gefeliciteerd . Ik hoorde het met 9 weken , bij deze 2e. 1 nadeel: Ik wist dat het geluk zou zijn als ik het zou vinden... maar daarna lukte het niet 3 x niet. En hoewel ik verstandelijk wist dat dat niets zei, vond ik het toch wat eng . Nu moet ik wel zeggen: Ik luister / zoek niet langer dan 5 minuten per dag hoor. Vanaf dat ik 15 weken ben hoor ik het wel telkens, maar voor die tijd dus ook vaak genoeg dat ik het hartje niet zo snel kon vinden.
moet zeggen dat ik daar toch niet zo'n last van had.... van het paniekerig zijn als het niet kon vinden.... Heb trouwens na de eerste keer vinden, gewoon netjes gewacht tot de eerste echo.... dit omdat er weer berichten zijn, dat te vroeg luisteren misschien schadelijk zou kunnen zijn.. of iig.. dat ze het afraden,omdat ze het gewoon niet weten.. kreeg toen ook het advies hier van de vk van deze site... dus gewoon voor de zekerheid.. niet meer geluisterd...
Hoi, Ga ook niet meer luisteren maar vind dit zo speciaal. Over 2 weken heb ik weer een echo en dan kan ik de kleine weer zien. Vind het zo speciaal vandaag is mijn moeder jarig en vorig jaar 20 mei is ze overleden en voelde me de hele dag zo rot en moest veel huilen omdat ik haar zo mis en dit maakt het even weer goed...
zooo heee, dat is mooi zeg! ik heb over 2 weken mijn eerste echo hoop dat ik dan ook wat te horen krijg!! lijkt me heerlijk zeg!