Hartslag begin zwangerschap

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Tabbey, 17 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Sinds afgelopen zondag heb ik oplopende testen. Nu valt me op dat mij hartslag aan bij positieve testen ook iedere keer oploopt. Als ik ongesteld wordt begint m’n hartslag weer te dalen.

    Vandaag zit ik op 13dpo en nu lijkt m’n hartslag ineens wat te dalen ipv door te stijgen. Zijn er dames die hier ervaring mee hebben? Dat het wel goed ging met zwangerschap?

    Rationeel weet ik dat ik alleen maar af kan wachten de komende dagen, maar zou zo graag willen weten dat het allemaal goed gaat.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Moto

    Moto Bekend lid

    5 dec 2019
    590
    535
    93
    Er is hier niet al te lang geleden een topic over geweest mbt de fitbit. Mijn tip, hartslag meter uitzetten en niet meer naar kijken. Je hartslag in rust is namelijk geen graadmeter voor een goede zwangerschap. Die van mij steeg en daalde afwisselend en werd er onzeker van, daarom staat hij dus sinds +- 6 weken zwangerschap uit ;)

    En van harte met de zwangerschap!
     
    Tabbey vindt dit leuk.
  3. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie @Moto!
    Ik ga niet meer te veel waarde hechten aan m'n hartslag de komende weken en hopelijk maanden ;). De test was vanochtend weer stuk donkerder dan gisteren, wat me weer meer vertrouwen geeft.

    [​IMG]
     
    margarethd, Moto en Friezin87 vinden dit leuk.
  4. Moto

    Moto Bekend lid

    5 dec 2019
    590
    535
    93
    @Tabbey dat is een hele mooie oploop!
     
    Tabbey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina